2777
2789
عنوان

کاربر عزیز

199 بازدید | 8 پست

@زندگیجاریست۶۱۶۶  

سلام عزیزم

در مورد پستی که تو تاپیکم گذاشته بودید

خواهش میکنم اینجوری نگید من برای کاربرهای اینجا احترام زیادی قائلم و همیشه براشون در هر شرایطی دعا میکنم


من یه بار تاپیک زدم و توضیح دادم و از کاربرها عذرخواهی کردم

بهشون گفتم وقتی تو حالم بدم تاپیک میزنم در شرایطی نیستم که بخواهم توضیح بدم  و اصلا نمیتونم جواب شون رو بدم

فقط از بس استرس دارم میخواهم به یک نفر بگم


اون تاپیکی که دوشب پیش زدم و شما  همین پست رو گذاشتید خدارا شاهد میگیرم خوابم برده بود با حال بد و با استرس زیاد از خواب پریدم و اون تاپیک رو زدم و دوباره خوابیدم  اصلا تو حال خودم نبودم


با این حال برای شما که این پست رو گذاشتید و برای همه کاربرها دعا میکنم

دعا میکنم هیچ وقت حتی یک روز هم حال و روز منو تجربه نکنید


بازم از شما و بقیه کاربرها معذرت میخوام

هم به خاطر تاپیکهای ناراحت کننده ام

همه به خاطر اینکه جواب پست هاشون رو نمیدم


ممنونم از همگی

ان شاءالله به حق این شبهای عزیز هرکسی به هرآرزویی که تو دلش داره برسه

الهی آمین

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینجا یه سایته انقدر سختش نکنید  شاید تنها جاییه که میتونی خودت باشی البته اگه بشه ..

به هرحال انسانیم و حق به گردن هم داریم

حتی تو مجازی

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

سلام عزیزم خوبی؟ باور کن قصد بدی نداشتم و تاپیک شما هم با این عنوان که ازم سؤال نپرسید را نخوندم.. ببخشید اگه میدونستم اصلا ازتون نمیپرسیدم..  به هر حال هممون مشکل داریم و اگرم بعضیامون بروز نمیدیم یا نمیگیم دلیل بر بدون مشکل بودنمون نیست..  اگرم بگیم شاید نفس حقی بود که برای این مشکلمون دعا کنه(هر چند مجازی)..  امیدوارم به حق این شبهای عزیز یه صبح که بیدار شی بطرز معجزه آسایی تموم مشکلاتت از بین رفته باشه(فقط کافیه نظر کرده خدا باشی).آمین💔

زندگی جاریست. نمیدونم شایدم خواهر شوهر باشه! هرچی هست از اقوام شوهره. چون خیلی رو اعصابه!  
سلام عزیزم خوبی؟ باور کن قصد بدی نداشتم و تاپیک شما هم با این عنوان که ازم سؤال نپرسید را نخوندم.. ب ...

ممنونم از لطفت عزیزم

خدا پشت و پناه خودت و عزیزانت باشه

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز