@زندگیجاریست۶۱۶۶
سلام عزیزم
در مورد پستی که تو تاپیکم گذاشته بودید
خواهش میکنم اینجوری نگید من برای کاربرهای اینجا احترام زیادی قائلم و همیشه براشون در هر شرایطی دعا میکنم
من یه بار تاپیک زدم و توضیح دادم و از کاربرها عذرخواهی کردم
بهشون گفتم وقتی تو حالم بدم تاپیک میزنم در شرایطی نیستم که بخواهم توضیح بدم و اصلا نمیتونم جواب شون رو بدم
فقط از بس استرس دارم میخواهم به یک نفر بگم
اون تاپیکی که دوشب پیش زدم و شما همین پست رو گذاشتید خدارا شاهد میگیرم خوابم برده بود با حال بد و با استرس زیاد از خواب پریدم و اون تاپیک رو زدم و دوباره خوابیدم اصلا تو حال خودم نبودم
با این حال برای شما که این پست رو گذاشتید و برای همه کاربرها دعا میکنم
دعا میکنم هیچ وقت حتی یک روز هم حال و روز منو تجربه نکنید
بازم از شما و بقیه کاربرها معذرت میخوام
هم به خاطر تاپیکهای ناراحت کننده ام
همه به خاطر اینکه جواب پست هاشون رو نمیدم
ممنونم از همگی
ان شاءالله به حق این شبهای عزیز هرکسی به هرآرزویی که تو دلش داره برسه
الهی آمین