2777
2789
عنوان

مشکل زنانه

123 بازدید | 7 پست

بچه ها میرم دسشویی ادرارم بوی بد میده لباس زیرم مدام بو میگیره ولی ترشح پنیری شکل و اینا ندارم  یه کوچلو خارش دارم کم امروز خاستم برم دکتر زنان ک نوبت ندادن برای امزوز از فردا ک تعطیله  بنظرتون سفکسیم بگیرم بخورم یا برم اورژانس پیش دکتر مرد رومم نمیشه برم

منتظرم دوباره مامان بشم  دعام کن دوست خوب من.. یه گل دختر دارم عاشقشیم  الان تو اقدامم برای نی نی دوم اگه خدا صلاح دید 🥺 بهم بده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشکلت اورژانسی نیس  دوباره نوبت بگیر  در ضمن عفونت هم باشه داروش این نیست  سفکسیم ...

قبلا ازمایش دادم گفتن عفونت ادرار دارم ولی کمه میگم شاید زیاد شده

منتظرم دوباره مامان بشم  دعام کن دوست خوب من.. یه گل دختر دارم عاشقشیم  الان تو اقدامم برای نی نی دوم اگه خدا صلاح دید 🥺 بهم بده

سفیکسیم برای عفونت واژن نیست معمولا مترونیدازول ۲۵۰ هر ۸ ساعت واس عفونته. دو نوع عفونت هم داریم باکتریایی و قارچی که ما خودمون نمیشه تشخیص بدیم از کدوم نوعه باید دکتر ببینه. ولی فکر کنم برای خارش پماد کلوتریمازول واژینال و قرص مترونیدازول ۲۵۰ خوب باشه.

عنبرنسا هم دود کنی تو حموم یا خونه یه جوری بشینی که دودش بره داخل بدنت، خوبه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز