2777
2789
عنوان

بچه نیارید😡😡😡

271 بازدید | 19 پست

کسی که بچه کوچیک سه چهار سالش میزاره تو کوچه خیابون بازی کنه بچه نیارههههه

گناه داره بخدا

همین الان ماشین یه بچه زیر گرفت تو کوچمون اینجام به خیابون اصلی میخوره 

صدای جیغ و دادشون لحظه ای قطع نمیشه

ادم قلبش میگیره این چیزا میبینه

بچه کوچیک جاش تو خیابون و کوچه نیست

بچه مراقبت میاد

طرف صحبتم با اونایی که بچه میزارن هر جوری میخواد بشه

تا خدا بنده نواز است ب خلقش چ نیاز است💚 وطن مادر کی کجا دیده کسی مادرش بفروشه؟اگه فروشنده ای با من بحث نکن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وای بچه میارن یا ولش میکنن یا مردم بزرگش میکنن فقط میگن بیاریم مهمم نیس پول و خونه ندارن میگن بچه روزی میاره😑😑😑

عموم دوقلو داره بخدا اگ یبار با بچه هاش بازی کنه

یا خونه ماس یا سر عموی بدبخت مجردم خراب شدن😑😑😑😑😑😑😑😑😑

از پدر مادری که بچه ۴؛۳سالشونو تنها میفرستن کوچه لازمه تست سلامت عقلی گرفت!هرچند جوابش مشخصه...

یکی تو بيست دو سالگى ازدواج ميكنه و ده سال بعد اولين بچه اشو مياره، اون يكى سى و يك سالگى ازدواج ميكنه و سال بعدش بچه مياره. يكى بيست و پنج سالگيش فارغ التحصيل ميشه و چهار سال بعد شغل پيدا ميكنه، اون يكى بيست و نه سالگى فارغ التحصيل ميشه و همون سال شغل پيدا ميكنه. يكى تو سى و پنج سالگى رئيس ميشه و سال بعدش ميميره، اون يكى تو پنجاه سالگى رئيس ميشه و نود سال عمر ميكنه. "تو نه از بقيه جلوترى نه عقب تر" "تو دارى تو زمان خودت زندگى ميكنى" پس آروم باش ، به خدا توكل كن و از زنذگيت لذت ببر و خودتو با احدى مقايسه نكن🥰

وای واقعا؟؟ بیچاره رانندهه.  بچه چطور شد؟ مرد یا زندس

حال بچه خوب نبود الان بردنش بیمارستان 

رانندش یه خانم بود اما فک کنم مقصر نبوده اما بنده خدا داشت میلرزید

تا خدا بنده نواز است ب خلقش چ نیاز است💚 وطن مادر کی کجا دیده کسی مادرش بفروشه؟اگه فروشنده ای با من بحث نکن

وای بچه میارن یا ولش میکنن یا مردم بزرگش میکنن فقط میگن بیاریم مهمم نیس پول و خونه ندارن میگن بچه رو ...

همین ها بهشون بر میخوره بگی حواست به بچت باشه شاید خدای نکرده چیزی گیر کرد تو گلوش یا همین اتفاق الان افتاد خب حواست به بچت باشه عروسک که نیس

تا خدا بنده نواز است ب خلقش چ نیاز است💚 وطن مادر کی کجا دیده کسی مادرش بفروشه؟اگه فروشنده ای با من بحث نکن

مگه کسی بچه میفرسته تو کوچه؟؟؟ عهد بوقه؟؟ وا

آره پدر و مادر های بی مسئولیت بچه کوچیک میفرسته تو خیابون که خودش راحت باشه

تا خدا بنده نواز است ب خلقش چ نیاز است💚 وطن مادر کی کجا دیده کسی مادرش بفروشه؟اگه فروشنده ای با من بحث نکن

راننده وقتی به عابرپیاده اونم تو کوچه بزنه صدرصد مقصره.  بیچاره خانومه.  بدبخت شد

آره خدا اول به بچه رحم کنه بعد به راننده

تا خدا بنده نواز است ب خلقش چ نیاز است💚 وطن مادر کی کجا دیده کسی مادرش بفروشه؟اگه فروشنده ای با من بحث نکن

از پدر مادری که بچه ۴؛۳سالشونو تنها میفرستن کوچه لازمه تست سلامت عقلی گرفت!هرچند جوابش مشخصه...

دقیقاااا

تا خدا بنده نواز است ب خلقش چ نیاز است💚 وطن مادر کی کجا دیده کسی مادرش بفروشه؟اگه فروشنده ای با من بحث نکن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز