2777
2789
عنوان

سر کارم

295 بازدید | 9 پست

از صبح اینجام تا عصر ساعت هشت .

سحری نخوردم .کلیه م درد می کنه .سوزش ادرار دارم.

بخش هم شلوغ .یه همراه مریض هم دارم با بچه که هوشیاری نداره می خواد ترخیص شه.کلی هماهنگی کردم .پلیس و صورت جلسه و دکتر و سوپروایزر و منشی کشیک .بعد آخر سر میگه بهتره نرم .خوب ما که از اول گفتیم نرو.

دو تا مریض جدید اومده .

دارم می میرم دیگه .اعصابم هم خورده کل دیشب و نخوابیدم .

افتضاح ترین شیفت ه

بعد یه همکارمون هم بارداره اولاشه رفته تو رختکن آب بخوره سوپروایزر اومده گزارش کرده .اونم آقا هست سوپروایزر نتونستیم بگیم بابا بارداره .اصلا روزه شخصیه تو ملا عام که نخورده .تو رختکن یکم آب خورده .

الان فردا سرپرستار میاد داد و بیداد که چرا بخش گزارش شده .مسئول کی بود ؟من بیچاره!!!

یعنی از دیوار هم صدا بیاد پرستار مسئول ه...

از مهد دخترم زنگ زدن بچه خوراکی می خواد ...

از یه طرف خدماتی رفته گرفته خوابیده بخش پر از اشغال ه .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا قوت باشه واقعا

توروجون عزیزت از خدا کمک بخواه و مهربون بمون

مریضی که اونجاست خیلی آسیب پذیر و تنهاست🥲😭😭😭


اون روز یهو قسمتمون شد رفتیم اورژانس

خیلیییی بد بود

اومدم خونه افسردهههه و ناراحت بودم

بابت صحنه ها و مریضایی که دیده بودم



گفتم خدایا خودت به کادر درمان قوت صبر و توانایی بده

کار هرکسی نیست..‌

خدا قوت باشه واقعا توروجون عزیزت از خدا کمک بخواه و مهربون بمون مریضی که اونجاست خیلی آسیب پذیر و ...

نه من چون مریض ها بچه ن من م یه مادرم بالاخره .کاری با مریض ندارم .شده افطار نکنم ولی کار مریض و انجام بدم 

نه من چون مریض ها بچه ن من م یه مادرم بالاخره .کاری با مریض ندارم .شده افطار نکنم ولی کار مریض و انج ...

خدا حفظت کنه

منم الان روزه‌ام از صمیم قلبم با تموم وجود دعا‌میکنم 

مشکلاتت حل بشه

خدا به دل و زندگیت آرامش بده❤

عزیزم شما با این وضعیت کلیه ت نباید روزه بگیری،به اون آقام باید میگفتین همکار بارداره.

در مورد زندگی خودت هم راه درست اینه بری مهریه تو اجرا بزاری و بگیری خونه جدا بگیری،همسرت اگه نمیخواد طلاق بده اصلا مهم نیس تهش ناشزه میشی که ۳ یا ۵ سال بعد میتونی حکم طلاقتو بگیری،این تهشه،با وکیلم میتونی طلاق بگیری،خودتو از این وضعیت نجات بده.

وقتی این کارو بکنی ممکنه سرش به سنگ بخوره درست شه،اگه هم نشد باز جونتو روح و روانتو برداشتی و رفتی.

سلام 

برای اتفاقی که بین تو و همسرت افتاده واقعا ناراحتم. امیدوارم همسرت متوجه بی مهریش بشه و بهت برگرده.

به نظر منم برای مدتی جدا ازش زندگی کن. یا ساعت کاری رو جوری تنظیم کن کمتر ببینیش. اگه برای کرایه خونه جدا مشکل داری تا جایی که میتونی شیفت بردار که نبینیش.

مسئولیت بچه رو هم بنداز گردنش. سعی هم کن کمترین مکالمه رو‌ باهاش داشته باشی و جلوی چشمش نباشی.

دیگه هم به خودکشی فکر نکن

این فکرای پوچ چیه

حیف تو نیست اخرتت رو خراب کنی

حیف دخترت نیست بزرگ شدنش رو نبینی

بچه ت مثل خودت بی مادر بزرگ بشه؟ دلت میاد؟

به درگاه خدا پناه ببر. خودش کمکت میکنه

به نظرم یه سفر مشهد هم برو تنهایی. دلت اروم میشه.


کاش روزه نمیگرفتی.وضعیت جسمیت اوکی نیس

خدا قوت خانم پرستار 

مادر شدن مثه آتو دادن به دنیاست، همیشه استرس داری همیشه نگرانشی .پسر قشنگم از وقتی اومدی هر روز مامانی بهاره😍.مادر بودن حس عجیب و خاصیست. احساس میکنم قلبم جایی بیرون از سینه میتپد.   پسرم، مرد کوچکم، جهان برای من در تو خلاصه میشود💙💙💙   پسرم آرام دوستت خواهم داشت طوریکه هیچکس به جز خودت این حس مرا درک نخواهد کرد💙

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز