از صبح اینجام تا عصر ساعت هشت .
سحری نخوردم .کلیه م درد می کنه .سوزش ادرار دارم.
بخش هم شلوغ .یه همراه مریض هم دارم با بچه که هوشیاری نداره می خواد ترخیص شه.کلی هماهنگی کردم .پلیس و صورت جلسه و دکتر و سوپروایزر و منشی کشیک .بعد آخر سر میگه بهتره نرم .خوب ما که از اول گفتیم نرو.
دو تا مریض جدید اومده .
دارم می میرم دیگه .اعصابم هم خورده کل دیشب و نخوابیدم .
افتضاح ترین شیفت ه
بعد یه همکارمون هم بارداره اولاشه رفته تو رختکن آب بخوره سوپروایزر اومده گزارش کرده .اونم آقا هست سوپروایزر نتونستیم بگیم بابا بارداره .اصلا روزه شخصیه تو ملا عام که نخورده .تو رختکن یکم آب خورده .
الان فردا سرپرستار میاد داد و بیداد که چرا بخش گزارش شده .مسئول کی بود ؟من بیچاره!!!
یعنی از دیوار هم صدا بیاد پرستار مسئول ه...
از مهد دخترم زنگ زدن بچه خوراکی می خواد ...
از یه طرف خدماتی رفته گرفته خوابیده بخش پر از اشغال ه .