2789
عنوان

گرسنمه

153 بازدید | 8 پست

بچه هاساعت ۸میخوام برم آزمایش بدم گفت بایدناشتاباشی خیلی معده ام ضعف داره بنظرتون چیزی بخورم جواب آزمایش اشتباه نمیشه ؟آزمایشم چکاب کامل وآنزیم های کبدی  

نخور 

منم ک ناشتا میرم حین ازمایش کمی لرز میکنم ولی نمیخورم چیزی

بزرگوار خواهش میکنم لایک نکن. لطفا وقتی به کسی  تو نی نی سایت راهکار میدید برای زندگیش، حواستون ، ب کلمه کلمه جمله هاتون باشه چون توشه میشه برای اخرتتون. زبان ۵ سانت گوشته ولی هفتاد گناه رو یک تنه  میتونه انجام بده پس حواستون ب زبونتون باشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان خوابن 😁 از 8شروع میشه

از اون نظر😄 عزیزم تو که از دیشب صبر کردی یه دو ساعتم روش. الان بخوری جواب آزمایشت غلط میشه باز یه روز دیگه باید همین راهو بری. با خودت حتما یه آب هلو یا انبه بگیر که شیرینه ببر لحظه ای که آزمایش دادی بخور.

معده ام ضعیفه زودبه زودضعف میکنم مجبورم لقمه ای چیزی بزارم توکیفم بعدآزمایش بخورم 

همراه خودت چیزی ببر منم همیشه چیزی تو کیفم هست چون گاهی افت قند دارم

بزرگوار خواهش میکنم لایک نکن. لطفا وقتی به کسی  تو نی نی سایت راهکار میدید برای زندگیش، حواستون ، ب کلمه کلمه جمله هاتون باشه چون توشه میشه برای اخرتتون. زبان ۵ سانت گوشته ولی هفتاد گناه رو یک تنه  میتونه انجام بده پس حواستون ب زبونتون باشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز