سلام دوستان اول بگم ک مجردم و اینکه
من نمیدونم چرا پریودم ریخته بهم
هرماه23م میشدم
ماه پیش 17هم شدم
این ماه از، 17هم گذشته پنج شنبه باید میشدم نشدم هنوز
تو تاپیک قبلی گفتم من چند ماهیه سروع کردم به خوردن یسری تقویتی ها به گفته ی دکتر حالا نمیدونم بخاطر داروعه یا چی
حالا نمیدونم باید17هم میشدم یا 23م
میشه یکم ارومم کنین میترسم یموقع یچی باشه