2789

انشاالله كه مياد

دعات ميكنم 

اللهم عجل لوليك الفرج♥️🌹                                       توتاپيكايى ميرم ونظرميدم كه اطلاعات داشته باشم🌹يه خانم فعال،مستقل،پرانرژى،جذاب ومثبت انديش ومثبت نگر😍بخودم وديگران احترام ميذارم بيايدهمگى بهم احترام بذاريم ♥️هرگونه بى احترامى وبحثى روجواب نميدم چون من احترام برام اولويته🥰بيايدباهم خوب باشيم اينطورى دنياجاى قشنگى ميشه❤️❤️❤️❤️❤️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

انشالله ک دوباره میاد

:)💛🌻 "دختربچه ۱۳ساله" کارت ملی نداره،اجازه گرفتن گواهینامه نداره،اجازه مسافرت رفتن نداره،حق رای دادن نداره،هیچ کارتجاری ومالی ای نمیتونه انجام بده و صلاحیت انجام هیچ کاری رو نداره! اما صلاحیت کافی برای"بله" گفتن سرسفرهی عقد رو😊💛🌻🚫درخواست دوستی ندید بخصوص آقایون،قبول نمیکنم،باتچکر🤌🏻 ....

بچ ها معنی خوبی نداره و یه توهین دسته جمعی بود 😂

بخاطر یه ه نزاشتن

تو که میترسیدی از تاریکی الان چجوری تنهایی خوابیدی؟ کاش میدونستم آخرین غروبه , شهرمون جنگه خیابونا شلوغه , دستت تو دستم میدوییدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله ...🕊️🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز