دوستان عزیزم
من مدتها درگیر دعا و جادو بودم ک شخص و شخص هایی میگرفتن برام
شاید بگین خرافاته فلان سوره بخون و اینا
خواستم بگم میخونم همشونو
باطل کردم حتی با نماز باطل السحر و سوره بقره واینا
ولی از ته قلبم دلم میخواد اونی ک دعا میگیره و دشمنم هستش دستش رو بشه.یبار هفت روز دعای علقمه خوندم تتیجه ندیدم
فقط یه اتفاقی افتاد برای اون شخص ک عمزا خودش معتقد باشه بخاطر دعا هایی هستش ک گرفته برای من
اعتقاد داشت چشم خورده این بلاسرش اومدا
الان دوباره دعای علقمه رو شروع کردم
توروخدا دعایی ذکری کاری چیزی هست بگین من بخونم این دستش رو بشه
واقعا کلافه و خسته شدم😣