2777
2789
عنوان

موهای دخترم

416 بازدید | 23 پست

سلام دوستان، من دخترم هشت سالشه و موهاش تقریبا بلنده و با اینکه حالتش صافه خیلی گره میخوره و سخت شونه میشه بنظرتون از چه شامپویی برای موهاش استفاده کنم که نرم و خوش حالت بشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پدرشوهر من موهای بچه های من و بقیه نوه هاشو کوچیک که هستن با موزر میزنه موهاشون پر و ضخیم درمیاد

**اُفَوِّضُ اَمری اِلی اَللّهِ اِنَّ اَللّهَ بَصیرُ بِالعِباد**

دخترمنم هشت سالشه تا کمرش بود همین مشکو دلشتم  پونزده سانت کوتاه کردم بهتر شد شامپو هم شامپو همراه نرم کننده جانسون که خارجیه می زدم فایده نداشت

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
 دیوانه و دلبسته ای اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش/یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری/راضی به همین چند قلم مال خودت باش/دنبال کسی باش که دنبال تو باشد/اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش/پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت/محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش/صد سال اگر زنده بمانی، گذرانی/پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش

اسپری گره بازکن و نرم کننده  هم برای من فایده نداشت 

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
 دیوانه و دلبسته ای اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش/یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری/راضی به همین چند قلم مال خودت باش/دنبال کسی باش که دنبال تو باشد/اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش/پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت/محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش/صد سال اگر زنده بمانی، گذرانی/پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش

دختر داییم خودش پزشکه متخصص پوست و مو ی دختر هفت ساله هم داره موهاش صاف و بلنده . واسش شامپو موستلا استفاده میکرد. نیم لیتریش حدود ۶۰۰تومنه .ولی خیلی وقت میشه واسه بچه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز