bbbbmkjh مدیر استارتر عضویت: 1398/05/09 تعداد پست: 15584 عنوان دارم غش میکنم 64 بازدید | 2 پست همیشه فشارم پایینه ۸ گاهی ۷ گاهی هم۹ الان تو رژیمم . عصر یه فنجون قهوه خوردم بعدش ۴۵ دقیقه پیاده روی کردم دستو پام یخ کرده حالم خوب نیس انگار ۱۰۰ تا بادکنک باد کردم سرم بی هواس فشارمو گرفتم ۹ بود چیکار کنم حالم خوب بشه 1402/01/17 | 19:41 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
کیف_نارنجی عضویت: 1401/12/12 تعداد پست: 660 يكم نمك بخور خب تو كه رژيم ميگيرى و هيچي نميخورى روزه بگير هم لاغر ميشي هم براى بدنت مفيده
کیف_نارنجی عضویت: 1401/12/12 تعداد پست: 660 شبا هم دو ساعت بعد افطار برو پياده روى كلي سر حال هم ميشي