2777
2789
عنوان

بهش زنگ بزنم💔🙂؟

566 بازدید | 42 پست

چهار سال باهم تو رابطه بودیم 

قصدش ازدواج بود اما پر از عیب بود 

نخواستم جفتمونو بدبخت کنم 

خیلی عاشق هم بودیم من هنوز عاشقشم🙂با چشم گریون دارم مینویسم 

دلم خیلی براش تنگ شده ی ماه ک کات کردیم بهش زنگ بزنم حالشو بپرسم؟! 

دلیل جداییمونم 

بچه ننگیش بود 

هرچی خواهرو مادرش میگفتن همون بود 

خواهرش تو مجلس خواستگاریم دستشو زد به کمرش سر مادرم داد زد ک مادرم پیر شده دختر باید همیشه در خدمت مادرم باشه 🙂💔عشقممم چیزی به خواهرش نگفت 

بچه ها بهش زنگ بزنم خیلی بیقرارشم 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه نه نه

فعلا حقوق خوان ایشالله که بعدا حقوق دان. از ۹۹ عضو سایتم تازه وارد خودتونین. با سابقه.باکسی مشکلی ندارم اما اگر قصد بی‌احترامی داشته باشید متقابلا عین خودتون برخورد می‌کنم.اینو درنظر بگیرید...

نه دیگه زنگ نزن

حسی رو تو قلبم به‌وجود آوردی که مطمئنم اگه نبودی هیچوقت تجربش نمیکردم.                 عشقم غفور♡                                       پنجمین حساب کاربری( اولین عضویت من در سایت ۱۴۰۰/۱/۸)                                  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  3 ساعت پیش