2777
2789
عنوان

حج تمتع

85 بازدید | 6 پست

سلام به همگی دوستان امیدوارم که خوب باشه حالتون

بچه ها انشالله اگر خدا بخواد تا چند ماهه دیگه عازم حج تمتع هستم

کسی تا حالا رفته؟

کسی اگر راهنمایی های لازم را میدونه لطف کنه راهنماییم کنه ؟ 

انشالله نصیب همه بشه 

بشدت به راهنمایی هاتون نیاز دارم


 لطفا یک صلوات برای شفای تمامی بیماران و فرد مدنظرم بفرستین و حاجتم ممنونم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ایرانی اصیلم از نسل کوروش با افتخار لرم ....اسمش را بزار نژاد پرستی ولی من از کسایی که بدون فرهنگ و بدون شناسنامه میان ایران متنفرم و همه جوره مخالفشونم....کاش ورود به سایت کد ملی میخواست اونموقع خیلی ها که از وطنشون فرار کردن و نخواستن دفاع کنن ،دستشون از این سایت قطع بود ، مخاطب تمام جمله های بالا افراد بی فرهنگیه که وضع جامعه را بهم ریختن نه کسی دیگه...‌.اینجا عطر جوونیمون بو سیگاره ، اینجا آگهی فروش کلیه رو دیواره ، حاجی تا کی نشه ؟ تا کی بگیم قسمت بود؟ اینجا سر آرزوهامون اختلاف قیمت بود....،اینجا عبرت نداریم تاریخ هی تکرار میشه ...البته ایران هنوز قشنگیاشو داره مثل مردمش:)))......اگر همه مردم مثل روزهای اخر مدرسه متحد بودن الان وضع این نبود، البته فک کنم الانم اونایی که تا ۲۹ اسفند میرفتن ، هم یسریاشونن ریختن اینجا🗿😂.....راجع به امضام با من حرف نزن اگر قشنگ بود بگو قشنگ بود ، اگر بد بودم سکوت کن، یا مودبانه بگو ، ممنون 🙏🏻

تمتع ینیچه

هولوگرامی سابق 💜 کی مننژیت داشته یاداره بیایید حرف بزنیم 🤧کسی که نوارمغزش تشنج نشون میده بیحال وخسته اس؟داروی کاربامازپین هم استفاده میکنم حال هیچ کاری ندارم چه کنم کمک هرکی میخونه 

کسی نیست؟؟؟

دوستان به راهنمایی هاتون خیلی نیاز دارم

 لطفا یک صلوات برای شفای تمامی بیماران و فرد مدنظرم بفرستین و حاجتم ممنونم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ایرانی اصیلم از نسل کوروش با افتخار لرم ....اسمش را بزار نژاد پرستی ولی من از کسایی که بدون فرهنگ و بدون شناسنامه میان ایران متنفرم و همه جوره مخالفشونم....کاش ورود به سایت کد ملی میخواست اونموقع خیلی ها که از وطنشون فرار کردن و نخواستن دفاع کنن ،دستشون از این سایت قطع بود ، مخاطب تمام جمله های بالا افراد بی فرهنگیه که وضع جامعه را بهم ریختن نه کسی دیگه...‌.اینجا عطر جوونیمون بو سیگاره ، اینجا آگهی فروش کلیه رو دیواره ، حاجی تا کی نشه ؟ تا کی بگیم قسمت بود؟ اینجا سر آرزوهامون اختلاف قیمت بود....،اینجا عبرت نداریم تاریخ هی تکرار میشه ...البته ایران هنوز قشنگیاشو داره مثل مردمش:)))......اگر همه مردم مثل روزهای اخر مدرسه متحد بودن الان وضع این نبود، البته فک کنم الانم اونایی که تا ۲۹ اسفند میرفتن ، هم یسریاشونن ریختن اینجا🗿😂.....راجع به امضام با من حرف نزن اگر قشنگ بود بگو قشنگ بود ، اگر بد بودم سکوت کن، یا مودبانه بگو ، ممنون 🙏🏻

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یعنی همون سفر حج که واجبه 

 لطفا یک صلوات برای شفای تمامی بیماران و فرد مدنظرم بفرستین و حاجتم ممنونم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ایرانی اصیلم از نسل کوروش با افتخار لرم ....اسمش را بزار نژاد پرستی ولی من از کسایی که بدون فرهنگ و بدون شناسنامه میان ایران متنفرم و همه جوره مخالفشونم....کاش ورود به سایت کد ملی میخواست اونموقع خیلی ها که از وطنشون فرار کردن و نخواستن دفاع کنن ،دستشون از این سایت قطع بود ، مخاطب تمام جمله های بالا افراد بی فرهنگیه که وضع جامعه را بهم ریختن نه کسی دیگه...‌.اینجا عطر جوونیمون بو سیگاره ، اینجا آگهی فروش کلیه رو دیواره ، حاجی تا کی نشه ؟ تا کی بگیم قسمت بود؟ اینجا سر آرزوهامون اختلاف قیمت بود....،اینجا عبرت نداریم تاریخ هی تکرار میشه ...البته ایران هنوز قشنگیاشو داره مثل مردمش:)))......اگر همه مردم مثل روزهای اخر مدرسه متحد بودن الان وضع این نبود، البته فک کنم الانم اونایی که تا ۲۹ اسفند میرفتن ، هم یسریاشونن ریختن اینجا🗿😂.....راجع به امضام با من حرف نزن اگر قشنگ بود بگو قشنگ بود ، اگر بد بودم سکوت کن، یا مودبانه بگو ، ممنون 🙏🏻

کسی نیست؟

 لطفا یک صلوات برای شفای تمامی بیماران و فرد مدنظرم بفرستین و حاجتم ممنونم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ایرانی اصیلم از نسل کوروش با افتخار لرم ....اسمش را بزار نژاد پرستی ولی من از کسایی که بدون فرهنگ و بدون شناسنامه میان ایران متنفرم و همه جوره مخالفشونم....کاش ورود به سایت کد ملی میخواست اونموقع خیلی ها که از وطنشون فرار کردن و نخواستن دفاع کنن ،دستشون از این سایت قطع بود ، مخاطب تمام جمله های بالا افراد بی فرهنگیه که وضع جامعه را بهم ریختن نه کسی دیگه...‌.اینجا عطر جوونیمون بو سیگاره ، اینجا آگهی فروش کلیه رو دیواره ، حاجی تا کی نشه ؟ تا کی بگیم قسمت بود؟ اینجا سر آرزوهامون اختلاف قیمت بود....،اینجا عبرت نداریم تاریخ هی تکرار میشه ...البته ایران هنوز قشنگیاشو داره مثل مردمش:)))......اگر همه مردم مثل روزهای اخر مدرسه متحد بودن الان وضع این نبود، البته فک کنم الانم اونایی که تا ۲۹ اسفند میرفتن ، هم یسریاشونن ریختن اینجا🗿😂.....راجع به امضام با من حرف نزن اگر قشنگ بود بگو قشنگ بود ، اگر بد بودم سکوت کن، یا مودبانه بگو ، ممنون 🙏🏻
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز