2777
2789
عنوان

خریدم ی النگو🎀🌹

897 بازدید | 29 پست

امروز بعد از چندین ماه پس انداز ، رفتم این النگو رو خریدم 

طلا سفید خریدم چون عاشق طلا سفیدم 🥰💕

پنج گرم و هفتصد و سی سوت بود 


بوی نم بارون 😍🌧️☔

به خوشی🥰🥰🥰

🩵اگه حاجتی داری بگو برات آیه الکرسی بخونم💙برای خوشبختی و  آرامش منم اگه خواستید دعا کنید🤍 اگه راضی هستی لطفا برام یه سوره یس بخون 🙏🏻🩵بهم بگو  تا من هم در مقابل لطفت برات یه تسبیح صلوات بفرستم💙

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مبارک باشه عزیزم عکس واضح نی 

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

زرد اینو تو چله خریدم خیلی قشنگه من ۱/۷۰۰بود طلا خریدم ۷/۴۵۰سوت بود شد ۱۶میلیون

اره خیلی کلا خوشگلن 

الان پاریس ازش عکس بذاری ؟؟

مبارکت باشه 

بوی نم بارون 😍🌧️☔
زرد اینو تو چله خریدم خیلی قشنگه من ۱/۷۰۰بود طلا خریدم ۷/۴۵۰سوت بود شد ۱۶میلیون

ولی طبق وزن و قیمتی ک گفتید باید بشه دوازده میلیون و خورده ای که 

بوی نم بارون 😍🌧️☔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خواسته واقعی

ehsanr | 21 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز