لطفا یه ❤صلوات❤ واسه سلامتی تو دلیم بفرستید😘تودلیه نازم به دنیا اومد و دنیامون صورتی شد😍😍اسرا خانم دلبر مامان بابا خوش اومدی به زندگی❤امروز ۱۲ روزه که دارمت❤دخترم👩زمستانم با تو بهار است⚘تو امید فرداهای منی؛محرم راز منی، تک گل باغِ منی.دردانه منی و من،از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم😍💗💗💗امروز واکسن چهارماهگیتو زدم گل مامان.۱۴۰۲.۱۲.۵....عشق مامان الان که دارم اینو مینویسم تو بغلم خوابت برده.امروز کنارت یه لحظه خوابم برد وقتی بیدارشدم دیدم پیشم نیستی. یهو نگاه کردم دیدم اووووو رفتی زیر جا کفشی و به مامان میخندی😅😘دورت بگردم من.امروز ۴۰۳.۱.۲۲ هست و اولین نوروزی بود ک کنارمی خیلی دوست دارم مامان❤😇
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
دوست خوبم لطفا تا آخر مطالعه بفرمایید،عزیز بزرگواری که عضو نی نی سایت هستی اگر به نظر شما حرف من اشتباه هست،اگر با عقیده من مخالف هستید کاملا حق با شماست چون من هم یک آدم هستم مثل بقیه آدم ها،با ضعف های خودم و اطلاعات ناقص که هر چقدر هم مطالعه کنم باز ناقص خواهد بود؛پس اینکه نظر های من هم خالی از اشتباه نیست کاملا منطقی هست و من در این مورد با شما موافق هستم،ولی تمنا می کنم اگر با نظر من مخالف هستید دوست عزیز ریپلای نفرمایید،اینجا همه نیاز به آرامش داریم و واقعا حیف هست که با بحث این آرامش خدشه دار کنیم؛تاپیک تکمیلی امضا هم ببینید لینک زدم سایت خطا داد فقط اگر راهنمایی اشتباهی کردم یا اشتباهی داشتم لطف می کنید اگر دوستانه به من گوشزد کنید؛خیلی هم ممنونم؛ولی در باقی موارد لطفا بحث نفرمایید؛ممنون که درک می کنید."دانی که رویم از همه عالم به روی توست؟"یا رب مددی♥️ پ.ن:بیت بالا از جناب سعدی است. پ.ن۱:ارادتمند همه دوستان گل نی نی سایتی🌹موقع دعاهای قشنگی که می کنید به یاد من و دل خسته ام هم باشید عزیزان.💐خیلی التماس دعا دارم.🙏🏻🌷 پ.ن۲:لطفا فقط تاپیک های خنده دار و ذکرها و دعاها و سوره های مجرب برای حاجت تگم کنید. پ.ن۳:لطفا برای ظهور و سلامتی حضرت مهدی دو تا صلوات بفرستید.این روزها دل های همه پر غصه است بیاید مرهم دل هم باشیم.کپی امضا،تاپیک و عکس آزاد؛ممنون از وقتی که برای مطالعه امضای من گذاشتید؛با آرزوی سلامتی و دل شاد برای شما؛ارادتمند hanioooooo.
لطفا یه ❤صلوات❤ واسه سلامتی تو دلیم بفرستید😘تودلیه نازم به دنیا اومد و دنیامون صورتی شد😍😍اسرا خانم دلبر مامان بابا خوش اومدی به زندگی❤امروز ۱۲ روزه که دارمت❤دخترم👩زمستانم با تو بهار است⚘تو امید فرداهای منی؛محرم راز منی، تک گل باغِ منی.دردانه منی و من،از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم😍💗💗💗امروز واکسن چهارماهگیتو زدم گل مامان.۱۴۰۲.۱۲.۵....عشق مامان الان که دارم اینو مینویسم تو بغلم خوابت برده.امروز کنارت یه لحظه خوابم برد وقتی بیدارشدم دیدم پیشم نیستی. یهو نگاه کردم دیدم اووووو رفتی زیر جا کفشی و به مامان میخندی😅😘دورت بگردم من.امروز ۴۰۳.۱.۲۲ هست و اولین نوروزی بود ک کنارمی خیلی دوست دارم مامان❤😇
پس اینا که میگن گزارش بزنید چیه؟ چطوری گزارش میزنند؟
هر تاپیک ده نفر گزارش بزنن حذف میشه
ولی یک دوست من سه تا تاپیک داشت
می خواست پاک شه کلی هم خواهش کرد گزارش بزنن ولی هنوز تاپیک هاش سرجاشه
بعد هم زیاد درخواست گزارش کنی ممکنه تعلیق شی
دوست خوبم لطفا تا آخر مطالعه بفرمایید،عزیز بزرگواری که عضو نی نی سایت هستی اگر به نظر شما حرف من اشتباه هست،اگر با عقیده من مخالف هستید کاملا حق با شماست چون من هم یک آدم هستم مثل بقیه آدم ها،با ضعف های خودم و اطلاعات ناقص که هر چقدر هم مطالعه کنم باز ناقص خواهد بود؛پس اینکه نظر های من هم خالی از اشتباه نیست کاملا منطقی هست و من در این مورد با شما موافق هستم،ولی تمنا می کنم اگر با نظر من مخالف هستید دوست عزیز ریپلای نفرمایید،اینجا همه نیاز به آرامش داریم و واقعا حیف هست که با بحث این آرامش خدشه دار کنیم؛تاپیک تکمیلی امضا هم ببینید لینک زدم سایت خطا داد فقط اگر راهنمایی اشتباهی کردم یا اشتباهی داشتم لطف می کنید اگر دوستانه به من گوشزد کنید؛خیلی هم ممنونم؛ولی در باقی موارد لطفا بحث نفرمایید؛ممنون که درک می کنید."دانی که رویم از همه عالم به روی توست؟"یا رب مددی♥️ پ.ن:بیت بالا از جناب سعدی است. پ.ن۱:ارادتمند همه دوستان گل نی نی سایتی🌹موقع دعاهای قشنگی که می کنید به یاد من و دل خسته ام هم باشید عزیزان.💐خیلی التماس دعا دارم.🙏🏻🌷 پ.ن۲:لطفا فقط تاپیک های خنده دار و ذکرها و دعاها و سوره های مجرب برای حاجت تگم کنید. پ.ن۳:لطفا برای ظهور و سلامتی حضرت مهدی دو تا صلوات بفرستید.این روزها دل های همه پر غصه است بیاید مرهم دل هم باشیم.کپی امضا،تاپیک و عکس آزاد؛ممنون از وقتی که برای مطالعه امضای من گذاشتید؛با آرزوی سلامتی و دل شاد برای شما؛ارادتمند hanioooooo.
خب اخه اسی یه جوری گفت یه لحظه بیایین 😍😍😍😍 منم گفتم نمیییشهعع😍😍😍 🤣🤣🤣
کلا تاپیک شیرین و بامزه ای بود😍❤😂استارتر خیلی باحال تیتر زد❤
دوست خوبم لطفا تا آخر مطالعه بفرمایید،عزیز بزرگواری که عضو نی نی سایت هستی اگر به نظر شما حرف من اشتباه هست،اگر با عقیده من مخالف هستید کاملا حق با شماست چون من هم یک آدم هستم مثل بقیه آدم ها،با ضعف های خودم و اطلاعات ناقص که هر چقدر هم مطالعه کنم باز ناقص خواهد بود؛پس اینکه نظر های من هم خالی از اشتباه نیست کاملا منطقی هست و من در این مورد با شما موافق هستم،ولی تمنا می کنم اگر با نظر من مخالف هستید دوست عزیز ریپلای نفرمایید،اینجا همه نیاز به آرامش داریم و واقعا حیف هست که با بحث این آرامش خدشه دار کنیم؛تاپیک تکمیلی امضا هم ببینید لینک زدم سایت خطا داد فقط اگر راهنمایی اشتباهی کردم یا اشتباهی داشتم لطف می کنید اگر دوستانه به من گوشزد کنید؛خیلی هم ممنونم؛ولی در باقی موارد لطفا بحث نفرمایید؛ممنون که درک می کنید."دانی که رویم از همه عالم به روی توست؟"یا رب مددی♥️ پ.ن:بیت بالا از جناب سعدی است. پ.ن۱:ارادتمند همه دوستان گل نی نی سایتی🌹موقع دعاهای قشنگی که می کنید به یاد من و دل خسته ام هم باشید عزیزان.💐خیلی التماس دعا دارم.🙏🏻🌷 پ.ن۲:لطفا فقط تاپیک های خنده دار و ذکرها و دعاها و سوره های مجرب برای حاجت تگم کنید. پ.ن۳:لطفا برای ظهور و سلامتی حضرت مهدی دو تا صلوات بفرستید.این روزها دل های همه پر غصه است بیاید مرهم دل هم باشیم.کپی امضا،تاپیک و عکس آزاد؛ممنون از وقتی که برای مطالعه امضای من گذاشتید؛با آرزوی سلامتی و دل شاد برای شما؛ارادتمند hanioooooo.