سوگلی۲۰ مدیر استارتر عضویت: 1399/03/24 تعداد پست: 1697 عنوان عمل بینی 323 بازدید | 7 پست کسایی که عمل کردن برمیگشتید عقب بازم عمل میکردید؟طبیعی عمل کردید یا فانتزی؟ به خدا اعتماد کن 1402/01/17 | 11:11 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
norieh عضویت: 1397/07/18 تعداد پست: 37206 اطرافیان من خیلیا عمل کردن دوتا خواهرامدوتا زنعموهامو و خواهراشون و برادراشون ، زنداییمو دخترش و... خیلیای دیگه همشون راضینفقط نوه خاله بابام پشیمون شده چون پیش دکتر خوب نرفت
سوگلی۲۰ مدیر استارتر عضویت: 1399/03/24 تعداد پست: 1697 اطرافیان من خیلیا عمل کردن دوتا خواهرام دوتا زنعموهامو و خواهراشون و برادراشون ، زنداییمو دخترش و.. ... ممنونطبیعی عمل کردن همه؟پیش کدوم دکتر؟ به خدا اعتماد کن
ساعت_مچی1 عضویت: 1395/03/22 تعداد پست: 1335 بله باز هم عمل میکنم☺️ خداروشکر تو تاریخ ۹/۹/۹۹ بهترین و مهمترین اتفاق زندگیم افتاد🤲🏻
norieh عضویت: 1397/07/18 تعداد پست: 37206 ممنون طبیعی عمل کردن همه؟پیش کدوم دکتر؟ والا فقط دکتر زنعمو کوچیکمو میشناسم پیش دکتر محمود ناظمیان عمل کرد اینم پرسیدم چون خودمم میخوام برم پیش ایشونبقیه رو نمیدونمنوه خاله بابامم که پشیمون سالها پیش قبل همه اینا عمل کرد برای اینکه ارزون بشه رفت یکی شهرهای شمال عمل کرد دکترشو نمیدونم
nyayesh1983 عضویت: 1397/04/02 تعداد پست: 936 امروز یک هفته اس عمل کردم ک مث چی پشیمونم ... واقعا چه کاری بود با بینی نازنینم کردم.... حالا درسته ایراد داشت ولی هرچی بود طبیعی بود
سوگلی۲۰ مدیر استارتر عضویت: 1399/03/24 تعداد پست: 1697 والا فقط دکتر زنعمو کوچیکمو میشناسم پیش دکتر محمود ناظمیان عمل کرد اینم پرسیدم چون خودمم میخو ... آها ممنون به خدا اعتماد کن
سوگلی۲۰ مدیر استارتر عضویت: 1399/03/24 تعداد پست: 1697 امروز یک هفته اس عمل کردم ک مث چی پشیمونم ... واقعا چه کاری بود با بینی نازنینم کردم.... حالا درسته ... چرا؟ به خدا اعتماد کن