سلام من همش غم تو دلمه حس خیلی بدی دارم هیچ وقت شاد نیستم همش فکر میکنم اگه شوهرمو ازدست بدم چی ؟ یا بچمو؟ بعد شوهرم چطور مییتونم زندگی کنم ؟ یه همچین چیزایی خیلی دوسش دارم همش حس ترس که از دستش بدم اخه چند ماه پیش نزدیک بود واقعا زندگیمون از هم بپاشه از اون موقع ترسش تو جونمه چیکار کنم؟