2777
2789

احتمالا بارداری 

هموقتی با پسرکم بازی میکنم بهش میگم چق چق چق ، شوشولی شوشولی پسرکم قهقه میزنه چقد راحت میخنده به این کلمات بی معنی ...                                 حالا بعد از مدت ها دومی تو راهه آرزو می‌کنم هر چی صلاحه همون بشه، آرزو می‌کنم همه اونایی که دوست دارن زودتر بچه‌شونو بغل کنن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من نزدیک پریودم بیبی چک زدم

هموقتی با پسرکم بازی میکنم بهش میگم چق چق چق ، شوشولی شوشولی پسرکم قهقه میزنه چقد راحت میخنده به این کلمات بی معنی ...                                 حالا بعد از مدت ها دومی تو راهه آرزو می‌کنم هر چی صلاحه همون بشه، آرزو می‌کنم همه اونایی که دوست دارن زودتر بچه‌شونو بغل کنن

عزیزم باید صبر کنی من دقیقا ی ماه بیشتر این علائمو داشتم همشون حتی اینقدر کصل بودم نمیتونستم راه برم گفتم صددصد حامله ام بی بی چک زدم منفی شد و عصرش پریود شدم اما ماه بعدش خیلی هم شاد و شنگول بودم فقط درد پریودی داشتم ک ۴ روز مونده ب موعد مث همیشه میگرفت و ول میکرد دیگ پریود نشدم و بی بی زدم مثبت یود 

ینی میگم از روی علائم نمیشه فهمید شما باید صبر کنی تا وقتی ک موعدت بگذره الانم هیچی معلوم نمیشه ولی تا میتونی کار سنگین نکن شاید هم باردار بودی صبر کن

علائمی داشتی؟ 

باورت می‌شه یادم نیس ولی برا اولی علائم شبیه علائم شما رو داشتم

هموقتی با پسرکم بازی میکنم بهش میگم چق چق چق ، شوشولی شوشولی پسرکم قهقه میزنه چقد راحت میخنده به این کلمات بی معنی ...                                 حالا بعد از مدت ها دومی تو راهه آرزو می‌کنم هر چی صلاحه همون بشه، آرزو می‌کنم همه اونایی که دوست دارن زودتر بچه‌شونو بغل کنن
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز