2777
2789
من چرا برعکسم🙄 هی میرم جلو ایینه ژست می گیرم🤣 ولی ازقبلش بدم میاد  یه قبل ورم می کنم

دقیقا مثل منییی 

دوسه روز قبلش ورم میکنم 🥲و میدونم ک قراره پریود شم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اوه بیست روز!؟ رفتی دکترر؟!

آره 10 بار مامان میگه بریم دکتر زنان میگم نمیخام خودش خوب میشه،دارم دیوونه میشم،با این اوضاع الان روزههم هستم 🙂

🌻تاحالا فکر کردی چرا باید مغز فیلمی و در طول شب به خوردمون بده و اسمش هم بزاره خواب؟🐝🌻

آره 10 بار مامان میگه بریم دکتر زنان میگم نمیخام خودش خوب میشه،دارم دیوونه میشم،با این اوضاع الان رو ...

نهه بروو حتما برووو

بعدا مشکل بزرگتری رخ میده هااا

نههه اگه اینجوری بود افسردگی میگرفتم چون 20 روزه ماه و هستم... 🙂

😶😶جدی 

تنهایی؛آدم پوچ می‌گیره، آدم غنی تحویل می‌ده.آدم ضعیف می‌گیره، آدم قوی تحویل می‌ده.ذهن بسته می‌گیره، ذهن باز تحویل می‌ده.آدم سطح می‌گیره، آدم خبره تحویل می‌ده.آدم‌ گم شده می‌گیره، آدم مصمم تحویل می‌ده.تنهایی، یه نوع دستگاه اپدیته. دستگاه آدم سازیه.آدم توی تنهایی راهشو پیدا می‌کنه و ساخته می‌شه.مهم نیست چند سالته، خوبه که تنهاییتو دوست داشته باشی.و اگه از تنهایی فراری هستی یا می‌ترسی. بدون به شدت قراره آسیب ببینی.-دیاکو.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز