سر سفره افطار پیام اومد برای گوشی من ک حرفای ناموسی رد چنان ک صورت همسرم آتیش گرفت از شدت ناراحتی بنظرتون چکار کنم باید شکایت کنن بقدری تهدید کرده منو ک اگر اسکرین شات بزارم باورتون نمیشه من ۳تا بچه دارم از درب خونه تنها بیرون نمیرم با هیچ مردی حتی نگاشم نمیکنم حالا میخوام برم شکایت کنم بگین کجا برم چکار کنم