2777
2789

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

من الان تحمل بو مرغ و گوشتو دارم....اما نمیتونم بخورم بیشتر میترسم...ولی از بوی کباب بدممم میاد... عسل جون مشهد رفتی التماس دعا...منم بعد زیارت مشهدم باردار شدم.همون ماه.
خدایااا همه منتظرین و مامان کن....آمین
مهربون امام رضا خیلی بزرگه انقدربهش ایمان دارم!فقط تاازدواج کردم دیگه حس میکنم ایمانم کمترشده نسبت به همه چی!
یه صلوات مهمونم میکنید به نیت ارامشم و خوب بودن حاله دلم
خخخ من اصلأ طاقت یه اخمشو ندارم باورت میشه تاحالا پنج دقیقه نشده باهاش قهرباشم حرف نزنم؟؟خیلی بده آدم نتونه قهر کنه
یه صلوات مهمونم میکنید به نیت ارامشم و خوب بودن حاله دلم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

فروغ فرخزاد

گکگدک | -10 ثانیه پیش
2791
2779
2792