2777
2789
اره اوله یه بار تو هفته ۱۴حس کردم لگدشو داشتم نماز میخوندم مثل ترکیدن پاپ کرن بود چند بارم هفته ۱۶اما این هفته روزی شاید دوبار. نه بابا اروم کجا بود دکتر ۱۰دقیقه سونو کرد تا جنسیتو بگه از بس تکون میخورد
اللهم صل علی محمد وآل محمد.عجل فرجهم. خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هزاران بار شکرت.خودت مراقب فرشته کوچولو منو و عشقم باش.اللهم صلی علی محمد وال محمد عجل فرجهم
من وقتی کاری انجام میدم یا راه میرم لگد نمیزنه ولی وقتی میشینم شروع میکنه همه بچه ها باهم متفاوتن ایشالا ک هممون نی نی سالم توراه داریم
خدایا خودت پسرکوچولومو برام حفظ کن...به هرکسی که منتظره ازین هدیه های قشنگت بده

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خدا از زبونت بشنوه مامی بهارک کاشکی طبیعی باشه من شوهرم با دکتربده نمیزاره برم.سر نوبتاکه مامامیده هم به زور میرم! نفس چند هفته بودی؟
یه صلوات مهمونم میکنید به نیت ارامشم و خوب بودن حاله دلم
انشاالله. اخه تعجبم از اینه که تو سونو اینقدر تکون میخورد اما اما لگداشو احساس نمیکنم.... شاید خودم متوجه نمیشم...
اللهم صل علی محمد وآل محمد.عجل فرجهم. خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هزاران بار شکرت.خودت مراقب فرشته کوچولو منو و عشقم باش.اللهم صلی علی محمد وال محمد عجل فرجهم
رویسا منم تاراه میرفتم تکون نداشت اما یک هفتس موقع راه رفتنم تکون داره! پانا بچت چیه؟دختره؟
یه صلوات مهمونم میکنید به نیت ارامشم و خوب بودن حاله دلم
بله یه دخمل طلا دارم.شکمم خیلی کوچیکه.
اللهم صل علی محمد وآل محمد.عجل فرجهم. خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هزاران بار شکرت.خودت مراقب فرشته کوچولو منو و عشقم باش.اللهم صلی علی محمد وال محمد عجل فرجهم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792