2777
2789
وای مامی بهارک منم دو هفتس از خواب که پامیشم ،راه که میرم درد دارم نکنه بچم اومده پایین؟بدنشه برام من شرایط استراحت مطلقو ندارم تو زندگیم!هرچی به شوهرم میگم بزار برم پیش ماما بگم میگه نه چیزیت نیست آخه مامای نامردم برام یازده خرداد وقت زده بیشعور
یه صلوات مهمونم میکنید به نیت ارامشم و خوب بودن حاله دلم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اخه قبلش دیگه داغون شدم به خاطر تنبلی که داشتم حدود ۴سال. بیشتر به فکر نینیمم.تازه یه بار اولا نزدیکی داشتم درد داشتم دیگه ترسیدم
اللهم صل علی محمد وآل محمد.عجل فرجهم. خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هزاران بار شکرت.خودت مراقب فرشته کوچولو منو و عشقم باش.اللهم صلی علی محمد وال محمد عجل فرجهم
عسل جون شاید درد لگنت باشه جون منم موقع بلد شدن پهلوی راستم بدجوری تیر میکشه دکتر گفت مشکلی نیست
خدایا خودت پسرکوچولومو برام حفظ کن...به هرکسی که منتظره ازین هدیه های قشنگت بده
به پهلو چپ مامی بهارک اما خوابم نمیبره سختمه بعد گاهی رو پهلو راست میخابم راحت ترم!پانا نگران نباش دل درد و کمرد طبیعیه برابعضی ها ،رحم بلآخره داره رشد میکنه اما اگه شرایطشو داری برو به متخصص یاماما بگو یا صداقلبشو بشو استرست کم بشه!رویسا هفته چندمی؟
یه صلوات مهمونم میکنید به نیت ارامشم و خوب بودن حاله دلم
رویسا این خط وسط ران و سمت چپ زیر دلمه!اگم تو خواب دستشویی بگیرمو نفهمم بعده پامیشم دردش بیشتره
یه صلوات مهمونم میکنید به نیت ارامشم و خوب بودن حاله دلم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز