به پهلو چپ مامی بهارک اما خوابم نمیبره سختمه بعد گاهی رو پهلو راست میخابم راحت ترم!پانا نگران نباش دل درد و کمرد طبیعیه برابعضی ها ،رحم بلآخره داره رشد میکنه اما اگه شرایطشو داری برو به متخصص یاماما بگو یا صداقلبشو بشو استرست کم بشه!رویسا هفته چندمی؟
یه صلوات مهمونم میکنید به نیت ارامشم و خوب بودن حاله دلم