2777
2789

برای چی میخای مصرف کنی...؟؟الان عرق رازیانه میگی؟

ی صلوات بفرستین برای نی نی کوچولوم..فدای همتون.....خدایاشکرت۱/۵/۱۴۰۲از مثبت شد🥰🥰 خدایاشکرت🥰😍خدایاشکرت بداز۱۱سال چشم انتظاری وباوجودتنبلی شدید خدایاشکرت🥰🥰۱۶/۱۲/۱۴۰۲پسرم ب دنیااومد۱۴۰۳/۱/۴پسرم اسمانی شد😭😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنونم.بله بنظرم بذرش خوبه.چن ديقه باس جوشوندش؟بانبات ياعسل؟

با عسل بخور خوبه فک کنم بهتره خاصیتش بیشتره اما اگر بخوای با عسل بخوری بزار یکم خنک شه عسل بزن ک خاصیت عسل تو ابجوش از بین میره 

و ابنکه برا شیرین شدنش من عسل با نبات میزدم 

بعدشم ی چند دیقه بجوشه فک کنم ۵ دیقه بسه.

با عسل بخور خوبه فک کنم بهتره خاصیتش بیشتره اما اگر بخوای با عسل بخوری بزار یکم خنک شه عسل بزن ک خاص ...


خيلي خيلي ممنون نازگل خانوم

فقط چه زماني ؟.ازصبح تا آخر روز كم كم يا  .. .  چجوري؟

خيلي خيلي ممنون نازگل خانوم فقط چه زماني ؟.ازصبح تا آخر روز كم كم يا  .. .  چجوري؟


ومقدارش 1قاشق مرباخوري خوبه يازياده؟ هرروز بايد خورد؟

وميشه بگين شما برا شيردهي چجوري استفاده ميكردين ؟

ومقدارش 1قاشق مرباخوري خوبه يازياده؟ هرروز بايد خورد؟ وميشه بگين شما برا شيردهي چجوري استفاده ميكرد ...

یه قاشق بریز تو ی مقدار اب بزار بجوشه تا کم شه 

برا شیردهی هم همینطور میخوردم با زیره 

بعد از غذا با نبات گاهی هم با عسل 

عرق رازیانه هم خویه تو فروشگاه ها هست

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز