فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 عنوان بینی عملیا 159 بازدید | 25 پست موهای بینیتونو چه طوری شیو میکنید دکتر گقته قبل عمل تمیز کن بیا من تاحالا نمیدونستم اصلا دماغ مو داره داخلش 1402/01/15 | 11:10 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
yasamanjfr عضویت: 1398/03/08 تعداد پست: 13117 خیلی مو نداره اذیتم نمیکنه |•همون بگویاسی•| |•پیوسته در تاریخ ساعتی فرا میرسد که در آن، آنکه جرئت کند و بگوید دو دوتا چهارتا میشود، مجازاتش مرگ است•|
newking عضویت: 1399/04/30 تعداد پست: 957 مو نداره از منقبلشم نگفت بهم مامانم اینقدر زیباست که گاهی باورم نمیشه واقعیه…❤️
همسایه_کلثوم_اینا عضویت: 1399/09/19 تعداد پست: 21535 🤣🤣🤣🤣🤣از این موزرایی که برا ابرو هست بگیر قبل از اینکه قضیه کلثوم اکبری رو بشه من این کاربری رو داشتم پس لطفا از مزه پراکنی حول محور این قضیه به شدت بپرهیزید
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 خیلی مو نداره اذیتم نمیکنه براهنمای نداره زیاد ولی دکتر گفت باید شیو کنی خب چه طوری شیو کنم
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 کوتاه کن باقیچی اونجادکترخودش شیومیکنه اینقد بلند نیس بشه قیچی کرد به نظرتون چکار کنم
yasamanjfr عضویت: 1398/03/08 تعداد پست: 13117 براهنمای نداره زیاد ولی دکتر گفت باید شیو کنی خب چه طوری شیو کنم دستگاهاش هس |•همون بگویاسی•| |•پیوسته در تاریخ ساعتی فرا میرسد که در آن، آنکه جرئت کند و بگوید دو دوتا چهارتا میشود، مجازاتش مرگ است•|
gone_with_the_wind عضویت: 1401/12/03 تعداد پست: 1170 من بينيم كوچيكه يه غوز نامحسوس داره ولي همش حس ميكنم دوسش ندارم همه بهم ميگن عمل نكن قشنگه بينيتخودمم اخلاق ندارم هركاري ميكنم پشيمون ميشم و شكل قبلي رو ميخوام ميترسم بعد عمل بيني پشيمون بشم كسي هست بعد عمل پشيمون شده باشه؟ اگر داغ دل بود ما دیدهایم...اگر خون دل بود ما خوردهایم.
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 🤣🤣🤣🤣🤣از این موزرایی که برا ابرو هست بگیر چه طوریه؟
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 دستگاهاش هس ارایشگاه میشه برم بگم برام شیو کنه؟
fatooonam عضویت: 1401/12/07 تعداد پست: 7350 من بينيم كوچيكه يه غوز نامحسوس داره ولي همش حس ميكنم دوسش ندارم همه بهم ميگن عمل نكن قشنگه بينيت خو ... Me کاربری دست دو نفر♥️
فرفره۹۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 2951 من بينيم كوچيكه يه غوز نامحسوس داره ولي همش حس ميكنم دوسش ندارم همه بهم ميگن عمل نكن قشنگه بينيت خو ... اگه کمه ولش کن
microb عضویت: 1399/11/18 تعداد پست: 4758 اینقد بلند نیس بشه قیچی کرد به نظرتون چکار کنم نمیخادبمنم دکترگفت شیوکن بیانتونستم همونجوری رفتم موقه بیهوشی خودسون درستش میکنن
yasamanjfr عضویت: 1398/03/08 تعداد پست: 13117 ارویشگاه میشه برم بگم برام شیو کنه؟ نمیدونم فک نکنممو زن بینی |•همون بگویاسی•| |•پیوسته در تاریخ ساعتی فرا میرسد که در آن، آنکه جرئت کند و بگوید دو دوتا چهارتا میشود، مجازاتش مرگ است•|