سلام یکی از فامیلامون چند ساله طلاق گرفت شوهرش معتاد بود خرج نمیداد این زنه هم بیچاره طلاقشو گرفت... بماند. حالا بعد چند سال متوجه شدم براش حرف در آوردن یعنی حرفای بد! اینقدر عصبانی شدم که خوابم نبرد... لعنت فرستادم به کسایی که تهمت و افترا میزنن چطور میتونن با یه نفر اینکارو کنن از عذاب اون دنیا نمیترسن؟