2777
2789
عنوان

زایمان

731 بازدید | 11 پست

سلام✋

من اواخر اسفند زایمان سزارین کردم تو نیکان با دکتر مریم کریمی__از شب قبل ساعت۱۹ ناشتا بودم😑؛صبح ساعت۴ بیمارستان بودم.تا رفتیم علی الحساب۱۵م کارت کشیدن.بعد ما رو بردن طبقه۳ که فرم پر کردیم  و مدارک دادیم به پرستار بخش و همونجا آنژیو  و سوند وصل کردن (کمی درد داشت)بعد ساعت۶:۳۰منو بردن اتاق عمل(چقدرم سرد بود خدایی)بعد هم امپول اسپاینال رو زدن که اصلا درد نداشت و بمحض تزریق پاهام شروع به گرم شدن عحیبی کرد و یه دفعه بیحس شد تا گردنم؛زود پرده زدن ___وقتی داشتن بتادین میزدن احساس میکردم دارن با اسکاج سیمی رو بدنم میکشن خیلی حس بدی بود.شکمم رو ک برش زدن میفهمیدم ولی درد نداشت .فقط خیلی تکون تکونم میدادن😬بعد هنوز

۱۰دیقه نشده بود که پسرم🐣بدنیا اومد صداش خیلی نحیف بود.و بعدهم شروع به فشار دادن شکم و بخیه زدنش شدن.انقدر فشاردادن که بعدش تا چند روز قفسه هامم درد میکرد.کلا نیم ساعت هم نشد که کار جراحی من تموم شد ومن رو بردن ریکاوری با پسرم.

انقدر بد سوند زده بود پرستار که مثانه باد کرده بود وادرار تخلیه نمیشد.که دکترخودم اومد دوباره سوند زد و مثانه ذو شستشو داد(برای چند نفر و هم بد زده بود ؛اونا هم مشکل من رو داشتن)و بعد احساس لرز شدید داشتم که یه چیز اوردن گذاشتن زیرپتو تا من گرم شدم.وبعد نیم ساعت من رو بردن اتاقم که معمولی و دوتخته بود.دردام تازه شروع شده بود درخواست پمپ درد (۷۰۰هزار)کردم.برام شیاف هم گذلشتن و غذا هم فقط کاچی و سوپ میدادن_من ساک گرفتم و کلا هزینم نزدیک۱۷ شد .نمیدونم واقعا رسیدگیشون ضعیف بود یا بخاطر عید بود.اصلاااا. رسیدگی نداشتن من با هزار بدبختی خودم کارامو میکردم. همراهم کار نوزاد رو__خلاصه یک شب موندم و ساعت۱۵بعدازظهر روز بعد ترخیص شدم(انقدر اتاقش سرد بود الکی گفتم شکمم کارکرده و وقتی اومدم خونه شکمم کار کرد)من هیچ چیز خاصی  تو نیکان ندیدم.

من زایمان اولم تو میلاد بودم با زایمان طبیعی (با وجود اونهمه درد) بنظرم میلاد خیلییی رسیدگیشون بهتربود و زایمان طبیعی بهتراز سرارین .بقولی :طبیعی اولش درد داره ولی سزارین بعدش تازه دردا شروع میشه.

مالک سرزمین خوشبختیم💎

اولا عزیزم قدمش مبارک باشه

بعد شما درخواست اتاق خصوصی نکردین؟شنیدم خیلی‌ها اتاق خصوصی خواستن اما آخر بهشون اتاق خصوصی ندادن فرستادنشون اتاق دو‌تخته 

بستری زایمان تو اتاق دو‌تخته خیلی ستمه اخه 


چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


درد طبیعی مثل چیه

مثل نداره دردش مخصوص خودشه

اما پیوسته نیست اون وسط ها استراحت داره و نیم ساعت اخر مداومه

بیمارستان خوب انتخاب کن ، کادر که خوب باشن و کمکت کنن همه چی عالی پیش میره

توام قاتلی میدونی چرا؟                      چون روی قتل انسانهایی که برای حق طبیعیشون فریاد زدن ، سرپوش گذاشتی .     قطعا به اون دنیا اعتقاد داری دیگه....   
من خیلی میترسم چندماه دیگه قراره زایمان کنم سزارین انتخاب کردم چون از طبیعی بشدت میترسم،بازم الان تر ...

نترس به خودت بگو این راهیه که باید بری پس قوی باش چع طبیعی چه سزارین درد داره اما فقط چند ساعته

به لذت بغل کردن بچه ت می ارزه 😍

توام قاتلی میدونی چرا؟                      چون روی قتل انسانهایی که برای حق طبیعیشون فریاد زدن ، سرپوش گذاشتی .     قطعا به اون دنیا اعتقاد داری دیگه....   
من خیلی میترسم چندماه دیگه قراره زایمان کنم سزارین انتخاب کردم چون از طبیعی بشدت میترسم،بازم الان تر ...

بستگی به بدن خودت داره.خانمی که بعد من زایمان کرد ماشالا انگار نه انگارزایمان کرده بودخدایی_من مثل جنازه ها و ایشون سرشار از انرژی وخنده

مالک سرزمین خوشبختیم💎
درد طبیعی مثل چیه

برای هرکس متفاوت و بستگی به استانه تحمل دردت داره_بعضیا یه ساعت زایمان میکنن یکی هم مثل من۲۴ساعت درد میکشه.اصلا نمیشه گفت چجوره.برای یکی مثل درد پریوده.برای یکی دیگه هم واقعا زایمان😂

مالک سرزمین خوشبختیم💎
ممنونم.نه نداشتن

منم خیلی شنیدم که نیکان اولش میگه اتاق خصوصی بهت میدیم بعد از زایمان میکه اتاق خصوصی نداریم 

برای همین من نیکان رو از گزینه هام کنار گذاشتم اتاق خصوصی اندازه خود بیمارستان مهمه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792