سلام✋
من اواخر اسفند زایمان سزارین کردم تو نیکان با دکتر مریم کریمی__از شب قبل ساعت۱۹ ناشتا بودم😑؛صبح ساعت۴ بیمارستان بودم.تا رفتیم علی الحساب۱۵م کارت کشیدن.بعد ما رو بردن طبقه۳ که فرم پر کردیم و مدارک دادیم به پرستار بخش و همونجا آنژیو و سوند وصل کردن (کمی درد داشت)بعد ساعت۶:۳۰منو بردن اتاق عمل(چقدرم سرد بود خدایی)بعد هم امپول اسپاینال رو زدن که اصلا درد نداشت و بمحض تزریق پاهام شروع به گرم شدن عحیبی کرد و یه دفعه بیحس شد تا گردنم؛زود پرده زدن ___وقتی داشتن بتادین میزدن احساس میکردم دارن با اسکاج سیمی رو بدنم میکشن خیلی حس بدی بود.شکمم رو ک برش زدن میفهمیدم ولی درد نداشت .فقط خیلی تکون تکونم میدادن😬بعد هنوز
۱۰دیقه نشده بود که پسرم🐣بدنیا اومد صداش خیلی نحیف بود.و بعدهم شروع به فشار دادن شکم و بخیه زدنش شدن.انقدر فشاردادن که بعدش تا چند روز قفسه هامم درد میکرد.کلا نیم ساعت هم نشد که کار جراحی من تموم شد ومن رو بردن ریکاوری با پسرم.
انقدر بد سوند زده بود پرستار که مثانه باد کرده بود وادرار تخلیه نمیشد.که دکترخودم اومد دوباره سوند زد و مثانه ذو شستشو داد(برای چند نفر و هم بد زده بود ؛اونا هم مشکل من رو داشتن)و بعد احساس لرز شدید داشتم که یه چیز اوردن گذاشتن زیرپتو تا من گرم شدم.وبعد نیم ساعت من رو بردن اتاقم که معمولی و دوتخته بود.دردام تازه شروع شده بود درخواست پمپ درد (۷۰۰هزار)کردم.برام شیاف هم گذلشتن و غذا هم فقط کاچی و سوپ میدادن_من ساک گرفتم و کلا هزینم نزدیک۱۷ شد .نمیدونم واقعا رسیدگیشون ضعیف بود یا بخاطر عید بود.اصلاااا. رسیدگی نداشتن من با هزار بدبختی خودم کارامو میکردم. همراهم کار نوزاد رو__خلاصه یک شب موندم و ساعت۱۵بعدازظهر روز بعد ترخیص شدم(انقدر اتاقش سرد بود الکی گفتم شکمم کارکرده و وقتی اومدم خونه شکمم کار کرد)من هیچ چیز خاصی تو نیکان ندیدم.
من زایمان اولم تو میلاد بودم با زایمان طبیعی (با وجود اونهمه درد) بنظرم میلاد خیلییی رسیدگیشون بهتربود و زایمان طبیعی بهتراز سرارین .بقولی :طبیعی اولش درد داره ولی سزارین بعدش تازه دردا شروع میشه.