به نظرم هر چه ساده تر شیک تر
اگه خودتون میخواید درست کنین ، به نظرم یه رنگی مثل سبز تیره یا طوسی کنین خامشو یک دست بدنشو بزنین بالای کیک رو لبه دار بزنین و لبه هارو رنگ طلایی یا نقره ای بزنین
بالاشو چند تا گوی شکلاتی درست کنین و بعد نقره ای یا طلایی کنین بذارین روش
روی بدنه کیک هم با فوندانت انگلیسی بزنین hi 25 مثلا
یعنی سلام ۲۵ سالگی !
و روی بدنه کیک رو هم با همون قلمویی که طلایی کردین رنگ بپاشین به بدنش
خیلی ساده و شیک میشه