toz_qermez مدیر عضویت: 1401/06/29 تعداد پست: 3388 عنوان فراري | مشاهده متن کامل بحث + 226 بازدید | 18 پست من از جمع استرس ميگيرم از ادما دوس دارم يه گوشه قايم بشم مخصوصا ادماي سمي اما خيلي دوس دارم اجتماعي بشم استرس مانعم ميشه چطور ريلكس باشم چطور ارامشو پيدا كنم 1402/01/14 | 15:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
toz_qermez مدیر استارتر عضویت: 1401/06/29 تعداد پست: 3388 نه بابا به منم میگفتن معتادش میشی من حاضربودم معتاد به قرص باشم ولی آرامش داشته باشم وقتی دیدم حا ... بايد برم پيش روانپزشك؟
alfoba عضویت: 1400/05/11 تعداد پست: 3006 بلد نيستم فقط ميتونم احوالپرسي كنم حرفي به ذهنم نمياد بشین توی جمع افراد دیگه هرچی گفتن فقط گوش بده بعد اگه همه خندیدن توهم بخند خلاصه بقیه هر ری اکشن گرفتن تو هم اونجوری باش خیلی مثبت هستی؟ تنها دلخوشیم خیلی دوست دارم😍😍🥺🥺
بارررااان عضویت: 1401/11/08 تعداد پست: 651 بايد برم پيش روانپزشك؟ اول برو پیش روانشناسکامل شرایطتت رو براش توضیح بدهاگه نیاز به دارو داشته باشی ارجاع میده به روانپزشک
toz_qermez مدیر استارتر عضویت: 1401/06/29 تعداد پست: 3388 بشین توی جمع افراد دیگه هرچی گفتن فقط گوش بده بعد اگه همه خندیدن توهم بخند خلاص ... مثبت يعني چطوري؟هجاب واسم مهم نيس ولي نميرقصم چون از اول نرقصيدم خجالت مي