تقریبا گوشتی ینی من خودم فکر میکردم استخوانیه همیشه ولی دکتر گفت گوشتیه
تقریبا ۲ ساعت
نه پیدا نکردم و قبل عمل ینی روی تخت جراحی تمام نکته هایی که میخواستم و دوباره به دکتر گفتم مخصوصا اینکه مشکل تنفسی نداشته باشم خر و پف نکنم همش اب ریزش بینی نداشته باشم بعدش
و اینکه بعد عمل شستشو خیلی مهمه بهت قطره میده حتما باید سر وقت استفاده کنی و من تا ۶ ماه بعدش شستشو دادم الان هیچ مشکلی ندارم