2777
2789
عنوان

ی سوال

| مشاهده متن کامل بحث + 293 بازدید | 36 پست
نه منظورم اینه حالم خیلی زار میشه؟ پسرم من ی سرماخوردگی میگیرم میشینه کنارم غصه میخوره

ای وای 😂 

نه عمل زیباییه دیگه خدایی نکرده برای مریضی عمل نکردین که . دردشم باید شیرین باشه براتون ‌.

من دخترخالم عمل کرده بود خیلی اذیت شد . گچ گرفته بود دماغش میخارید . غذا اینا نمیتونست بخوره . کلا انرژیش کم بود ولی الان اکی شده بالاخره دوره ی نقاهت داره دیگه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بینی استخوانی بود یا گوشتی؟ عملت چقد طول کشید؟ مشکل تنفسی پیدا نکردی بعد عمل؟ ممنون عزیزم

تقریبا گوشتی ینی من خودم فکر میکردم استخوانیه همیشه ولی دکتر گفت گوشتیه

تقریبا ۲ ساعت

نه پیدا نکردم و قبل عمل ینی روی تخت جراحی تمام نکته هایی که میخواستم و دوباره به دکتر گفتم مخصوصا اینکه مشکل تنفسی نداشته باشم خر و پف نکنم همش اب ریزش بینی نداشته باشم بعدش

و اینکه بعد عمل شستشو خیلی مهمه بهت قطره میده حتما باید سر وقت استفاده کنی و من تا ۶ ماه بعدش شستشو دادم الان هیچ مشکلی ندارم

من به دستای خدا خیره شدم معجزه کرد 🥲خدایا شکرت 
وآسه خودم که شیرینه نگران روحیه پسرمم.

عزیزم شما حساس نباشید . مادر بنده هم همیشه منو از مریض بودنش ترسوند و نصف لحظات عمرم درگیر این بودم که وای خدا اگه مامانم مریض بشه من چه کنم ؟؟ 

اومد پیشتونم جملات مثبت بگین که ذهنش بمونه 🤍 و از عمل یا مرضیتون نترسه یا به روحیش اسیب نرسه 

راستی عزیزم عمل تو پریودی مشکلی نداره؟

مشکل که فکر نکنم داشته باشه ولی خودت اذیت میشی واسه تعویض لباس و اینا چون نباید خم بشی ینی ادم سرشو میاره پایین حس میکنه جونش میاد نوک بینیش😅

بعد پریودیت باشه بهتره 

تبخال هم باید نداشته باشی

من به دستای خدا خیره شدم معجزه کرد 🥲خدایا شکرت 
عزیزم شما حساس نباشید . مادر بنده هم همیشه منو از مریض بودنش ترسوند و نصف لحظات عمرم درگیر این بودم ...

همش ترسم از اینه حالم زار باشه غصه بخوره آخه هرکی ی چیز میگه یکی میگه دوران نقاهت خیلی سخته یکی میگه نه آسونه

همش ترسم از اینه حالم زار باشه غصه بخوره آخه هرکی ی چیز میگه یکی میگه دوران نقاهت خیلی سخته یکی میگه ...

نه بابا نترسید . همیشه شهامت مواجه شدن با خطراک رو داشته باشید 🤍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز