2777
2789
عنوان

کسی بیداره؟

55 بازدید | 2 پست

سلام دوستان 

یه سوال داشتم 

من ۴ ماه پیش باردار شدم و تو ۸ هفته بدون هبچ دلیلی ک دکتری بفهمن سقط کردم سریعم اتفاق افتاد کلا شد ۴ یا ۵ ساعت از لکه بینی تا خونریزی شدیدم ک سونو دادم رحمم خالی خالی بود گفتن دفع شده.

شوهرم آز اسپرم داد همه چیش اوکی بود دکتر گفت خیلی عالیه منم مشکلی ندارم طبق نظر دکتر ک سیکلام منظمه سنم خوبه و پری با درد ندارم‌‌ و.. آزمایشات خونم ۳ بار چکاپ دادم اوکی بوده‌.

دکتر گفت بعد از ۱تا ۳ ماه مبتونی اقدام کنی

الان ۲ ماهه اقدام دارم و باردار نشدم

باید بازم برم دکتر یا طبیعیه؟

اینم بگم اولین بار بعد از سقطم ۳ روز بعد پری شدم ماه قبل یکم عفونت داشتم و قرص آرامبخش و ضد استرس میخوردم ک رو پریودی تاثیر داشت و با ۷ روز تاخیر پریود شدم این ماهم بیبی زدم منفیه البته ۳ روز دیگه موعودمه اما درد پری دارم.

کسی بوده طبیعی بخواد باردار شه چند ماه طول بکشه؟

سریع قبل من ماه اول نمیدونستم باید روزای تخمک گذاری اقدام کنم و وقتی فهمیدم طیق اون تاریخا و کیت اقدام کردم بعد از پری و باردار شدم.اما الان با این ماه میشه ۲ ماه نمیدونم چیکار کنم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز