نمیخوام از بدی رشته ایی بگممم
ولیی رشته ایی ک بدون کنکوره متاسفانه رفتن سر کارش سخته
چون حساب کن خودت بدون کنکوره هرکس با هر شرایطی میتونه بره دانشگاه ازادش منطورمه
داوطلباش زیادن بعد شما بخوای بری سر کار بعدا ب سختی میشه رفت تو ایران
تو ایران الان بازار کار رشتهای پزشکی و پیراپزشکی (پرستاری مخصوصا داغه با فیزیوتراپی
و فرهنگیان بقیه خیلی سخت میتونی کار پیدا کنی