2777
2789
عنوان

کنکور

| مشاهده متن کامل بحث + 309 بازدید | 34 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شرایط خونه خوبه  کتابخونه برام سخته  مخصوصا کمر درد دارم نمیتونم یسره نشسته بخونم

پس ت خونه  ازقانون پودمو استفاده کن هر ۲۵ دقیقه ۵ دقیقه استراحت بعد ۴ تا ۲۵ دقیقه  یک ربع استراحت کن

درسی که دوس داری بخون 

آزمون بزن


آره  یه چیز دیگه حس میکنم خیلی عقبم  اینم بی تاثیر نیست

یگی از‌پست هات نوشتی ریاضی فیریک  شیمی جمع گردم

ت‌الان از ۷۰ درصد داوطلب ها جلویی

فقط  جمع بندی درست حسابی کنی

زبست هم تا اخر اردیبهشت تموم کنی

داروسازی دانشگاه دولتی ۱۰۰ درصد‌میاری

یگی از‌پست هات نوشتی ریاضی فیریک  شیمی جمع گردم ت‌الان از ۷۰ درصد داوطلب ها جلویی فقط  ج ...

بله 

ریاضی فیزیک شیمی تموم کردم دارم جمع بندی میکنم و یسری اینایی که نزدم رو میزنم فک میکنم این سه درس اواسط اردیبهشت کامل جمع بندی بشه 

زمین فقط یک درس نخوندم 

زیست درست حسابی نخوندم 

نهایی شروع نکردم من چندسال دور بودم 


بله  ریاضی فیزیک شیمی تموم کردم دارم جمع بندی میکنم و یسری اینایی که نزدم رو میزنم فک میکنم ای ...


وضعت خوبهه

نهایی هم عمومی از الان بخون

تخصص هم که نگران نباش تستی خوندی

کتاب یه دور تمرین هاش کن با سوالات نهایی اوکیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792