yasamin_h99 مدیر عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 11439 عنوان کنکور | مشاهده متن کامل بحث + 309 بازدید | 34 پست بیدارم که مثلا درس بخونم انگیزه ندارم خسته شدم استرس میگیرم که نمیخونم کلا حال هیچی ندارم به خاطر کنکور کارم رو گذاشتم کنار( لیسانس دارم)الان هی میگم عقب موندم توی درس توی زندگی توی کار حتی ازدواج 🥺 1402/01/14 | 04:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
yasamin_h99 مدیر استارتر عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 11439 برو کتابخونه شرایط خونه خوبه کتابخونه برام سخته مخصوصا کمر درد دارم نمیتونم یسره نشسته بخونم
yasamin_h99 مدیر استارتر عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 11439 اگه حسرت داروسازی میخای بخوری کار درستی کردی کنکور دادی ولی باید خوند به نظرم ادم ت زندگیش ح ... آره یه چیز دیگه حس میکنم خیلی عقبم اینم بی تاثیر نیست
yasamin_h99 مدیر استارتر عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 11439 برو کتابخونه شما از چه ساعتی شروع میکنید چندساعتی میخونید هدفتون
09nafas12 عضویت: 1401/12/12 تعداد پست: 524 شرایط خونه خوبه کتابخونه برام سخته مخصوصا کمر درد دارم نمیتونم یسره نشسته بخونم پس ت خونه ازقانون پودمو استفاده کن هر ۲۵ دقیقه ۵ دقیقه استراحت بعد ۴ تا ۲۵ دقیقه یک ربع استراحت کندرسی که دوس داری بخون آزمون بزن
yasamin_h99 مدیر استارتر عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 11439 پس ت خونه ازقانون پودمو استفاده کن هر ۲۵ دقیقه ۵ دقیقه استراحت بعد ۴ تا ۲۵ دقیقه یک ربع ... ازمون چی خوبه تو خونه؟من فقط اخرای سنجش رو میدم
09nafas12 عضویت: 1401/12/12 تعداد پست: 524 آره یه چیز دیگه حس میکنم خیلی عقبم اینم بی تاثیر نیست یگی ازپست هات نوشتی ریاضی فیریک شیمی جمع گردمتالان از ۷۰ درصد داوطلب ها جلوییفقط جمع بندی درست حسابی کنیزبست هم تا اخر اردیبهشت تموم کنیداروسازی دانشگاه دولتی ۱۰۰ درصدمیاری
09nafas12 عضویت: 1401/12/12 تعداد پست: 524 شما از چه ساعتی شروع میکنید چندساعتی میخونید هدفتون ۵ تا ۱۲ شب بالا ۱۰پزشکی
09nafas12 عضویت: 1401/12/12 تعداد پست: 524 ازمون چی خوبه تو خونه؟ من فقط اخرای سنجش رو میدم جامع کنکور ها قلم چی سنجش گزینه دو ماز خوبنمبحثی کتاب هایموج آزمون
yasamin_h99 مدیر استارتر عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 11439 یگی ازپست هات نوشتی ریاضی فیریک شیمی جمع گردم تالان از ۷۰ درصد داوطلب ها جلویی فقط ج ... بله ریاضی فیزیک شیمی تموم کردم دارم جمع بندی میکنم و یسری اینایی که نزدم رو میزنم فک میکنم این سه درس اواسط اردیبهشت کامل جمع بندی بشه زمین فقط یک درس نخوندم زیست درست حسابی نخوندم نهایی شروع نکردم من چندسال دور بودم
yasamin_h99 مدیر استارتر عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 11439 ۵ تا ۱۲ شب بالا ۱۰ پزشکی آفرین یعنی 18 ساعت اینا میخونید؟؟
09nafas12 عضویت: 1401/12/12 تعداد پست: 524 بله ریاضی فیزیک شیمی تموم کردم دارم جمع بندی میکنم و یسری اینایی که نزدم رو میزنم فک میکنم ای ... وضعت خوبههنهایی هم عمومی از الان بخونتخصص هم که نگران نباش تستی خوندیکتاب یه دور تمرین هاش کن با سوالات نهایی اوکیه
نیاززززززز عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 3548 منم عین تو،کنکورو بوسیدم گذاشتم کنار،میخوام بدون کنکور مهندسی پزشکی برم
yasamin_h99 مدیر استارتر عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 11439 منم عین تو،کنکورو بوسیدم گذاشتم کنار،میخوام بدون کنکور مهندسی پزشکی برم بدون کنکور؟؟؟