چند ماهه پولی ندارم
روحیم صفر شده
نگاه خانواده ام چرا دوباره درس میخونی
هدفم داروسازی
از طرفی مجردم سی سالمه خواستگار درست و حسابی ندارم از هیچ طرف شانسی ندارم
معلوم نیست قبول بشو هستم یا نه
یه خواستگار پایینتر از خودم هست اما خانواده ام میگن نه
اصلا از همه طرف گیرم
خودمم نمیدونم چی درسته چی اشتباه