2777
2789
عنوان

کنکور

309 بازدید | 34 پست

بیدارم که مثلا درس بخونم 

انگیزه ندارم خسته شدم 

استرس میگیرم که نمیخونم 

کلا حال هیچی ندارم 

به خاطر کنکور کارم رو گذاشتم کنار( لیسانس دارم)

الان هی میگم عقب موندم توی درس توی زندگی توی کار 

حتی ازدواج 

🥺

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب پس چیزی از دست ندادی ایشالا موفق بشی هدفت پزشکیه؟

چند ماهه پولی ندارم 

روحیم صفر شده 

نگاه خانواده ام چرا دوباره درس میخونی 

هدفم داروسازی 

از طرفی مجردم سی سالمه خواستگار درست و حسابی ندارم از هیچ طرف شانسی ندارم 

معلوم نیست قبول بشو هستم یا نه 

یه خواستگار پایینتر از خودم هست اما خانواده ام میگن نه 

اصلا از همه طرف گیرم 

خودمم نمیدونم چی درسته چی اشتباه

تجربی ام  هدفم دارو  شغلم رو دقیق نگم


ببین این ۳ ماه خیلی ها کشیدن کنار  امسال پر حاشیه ترین کنکوره اگه تداوم داشته باشی راحت قبولی   اصلا ناامید نشو حال همه خرابه همه ناامبدن ولی رهی نمانده تا رهایی  آخر مسابقه مهمه هنوز سوت پایانش نزدن بخون که بعد کنکور حسرت این روزا  نخوری  شاید الان سختی بکشی ولی بعدش که به هدفت رسیدی خداروشکر میکنی هم از لحاظ جایگاه شغلی بالا میری  و هم ت ازدواج فردی که از لحاظ علمی عقلی بالاس قسمتت میشه  در کل برای رسیدن به چیزای خوب باید سختی تحمل کرد

چند ماهه پولی ندارم  روحیم صفر شده  نگاه خانواده ام چرا دوباره درس میخونی  هدفم دا ...

اگه حسرت داروسازی میخای بخوری

کار درستی کردی کنکور دادی ولی باید خوند

به نظرم ادم ت زندگیش  حسرت یه چیزی ت دلش بمونه  حتی اون دنیا هم حالش بده



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792