2777
2789
عنوان

بخیه سزارین

228 بازدید | 21 پست

سلام من دوهفته است زایمان کردم سزارین.

بخیه ام بی رنگ پلاستیکی .دکتربهم نگفت جذبی یا کشیدنی. به شمارشم پیام دادم جواب نداد

چیکارکنم.بنظرتون بخیه ام کشیدنی یا جذبی.

فردا حتما میرم پیش یه دکتر.ولی میخوام بدونم قبلش از چه نوعی



مالک سرزمین خوشبختیم💎

کشیدنی اونم بعد ۱۰ روز نه ۱۴

من عاشق همسرمم ❤️ با نداریش ساختم ، با دارایی ش ساختم ، با نبودش ساختم ، با کم و کاستیش ساختم ، با تموم اخلاقای خوب و بدش ساختم ، با خندش خندیدم با گریه اش گریه کردم ، به عشقش دو بار بچه دار شدم و درد کشیدم پس قطعا با این شرایط نمیام درخواست دوستی توی نرخر رو قبول کنم خب؟ پس درخواست نده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سوالم شاید یکم خاص باشه... ولی دوس دارم واقعیت بگید سزارین درد داره؟

اره بعدش دردداره نمیتونی بخندی گریه کنی سرفه کنی تاچندروز دسشویی رفتنم اذیتی من ک دوتاسزارین داشتم همین جوری بودم

سوالم شاید یکم خاص باشه... ولی دوس دارم واقعیت بگید سزارین درد داره؟

چیزی نیس که بترسی 

دوتا زایمان سزارین داشتم عزیزم اصلا نترس

خدای یکتای من تنها امیدم❤لینک کارزار خروج افغان ها👊 https://www.karzar.net/visa 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792