2777
2789

خوابن

کاش دنیا بهم یه دختر بده🙎‍♀️🥺که رحم کنه به زنی که متاهله👩‍❤️‍👨میخوام بدون اجازه مرد نفس بکشه💇‍♀️❤️‍🔥میخوام پرنده ها رو بدون قفس بکشه🕳🐣میخوام فرشته نباشه خطا جزئی زمینه🚫🧚‍♀️میخوام زن باشه زن بمیره زنیت همینه🌝🔥💆‍♀️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بيدارشون كن😂

بپرس ببینم

کاش دنیا بهم یه دختر بده🙎‍♀️🥺که رحم کنه به زنی که متاهله👩‍❤️‍👨میخوام بدون اجازه مرد نفس بکشه💇‍♀️❤️‍🔥میخوام پرنده ها رو بدون قفس بکشه🕳🐣میخوام فرشته نباشه خطا جزئی زمینه🚫🧚‍♀️میخوام زن باشه زن بمیره زنیت همینه🌝🔥💆‍♀️
منو همسر آیندم کجا و چجوری اشنا میشیم ؟! چن سالگیم ازدواج میکنم؟

از طریق خانواده هاتون ۲۶.۲۷

کاش دنیا بهم یه دختر بده🙎‍♀️🥺که رحم کنه به زنی که متاهله👩‍❤️‍👨میخوام بدون اجازه مرد نفس بکشه💇‍♀️❤️‍🔥میخوام پرنده ها رو بدون قفس بکشه🕳🐣میخوام فرشته نباشه خطا جزئی زمینه🚫🧚‍♀️میخوام زن باشه زن بمیره زنیت همینه🌝🔥💆‍♀️
من كي ازدواج ميكنم؟ وضع ماليش چطوره؟ تهراني يا همشهري؟

الان که زوده وضع مالی خوبی داره اما تو زندگی یکم فرازو نشیب خواهید داشت همشهری

کاش دنیا بهم یه دختر بده🙎‍♀️🥺که رحم کنه به زنی که متاهله👩‍❤️‍👨میخوام بدون اجازه مرد نفس بکشه💇‍♀️❤️‍🔥میخوام پرنده ها رو بدون قفس بکشه🕳🐣میخوام فرشته نباشه خطا جزئی زمینه🚫🧚‍♀️میخوام زن باشه زن بمیره زنیت همینه🌝🔥💆‍♀️
چيرو زوده ٢٦م ها😕 ن خداكنه تهراني باشه خيلي پولدار😁

۲۶ حدس میزدم سنت باشه به خودم امیدوار شدم اما خب هنوز زوده حسم میگه تهرانی هم نیست از یه نفر ناراحتید؟

کاش دنیا بهم یه دختر بده🙎‍♀️🥺که رحم کنه به زنی که متاهله👩‍❤️‍👨میخوام بدون اجازه مرد نفس بکشه💇‍♀️❤️‍🔥میخوام پرنده ها رو بدون قفس بکشه🕳🐣میخوام فرشته نباشه خطا جزئی زمینه🚫🧚‍♀️میخوام زن باشه زن بمیره زنیت همینه🌝🔥💆‍♀️

بعضیا واقعا حس ششمشون قویه و درست در میاد اما به نظرم حتی به همون هم نباید اطمینان کرد و توی تصمیمات مهم دخالت داد یا دنبالش بود چون در هر حال شیطان میتونه چیز هایی رو به انسان القا کنه. مثل همین وسوسه ها و افکار آزار دهنده و وسواس بیش از حد تو عبادات و...


ممکنه از این راه چیز هایی رو القا کنه و مسیر زندگی و تصمیماتمون رو مختل کنه یا روی روح و روانمون اثر بذاره.


البته دوستان من قصد توهین به هیچ عزیزی رو ندارم✨

«اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم»
۲۶ حدس میزدم سنت باشه به خودم امیدوار شدم اما خب هنوز زوده حسم میگه تهرانی هم نیست از یه نفر ناراحتی ...

تهرانيه 🤩از نيمه گمشدم ناراحتم نمياد من بگيره😁

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز