2777
2789

2640

هیـچ هم زیبا نبودی، من تو را زیبا کشیدم بی جهت اغراق کردم، دلبر و رعنا کشیدم از "لئوناردو داوینچی" عذرخواهی می کنم که این همه عکس ِ تو را مثل ِ "مونالیزا" کشیدم تو نمی دانستی اصلن "شهرزاد" ِ قصه ها چیست من هــزار و یک شب از مـــوهای ِ تو یلدا کشیدم من چه بی انصاف بودم با ترازوی ِ دلم که تار ِ مویت را برابر با همــه دنیــا کشیدم مرغ ماهی خوار ِ بدترکیب! جوجه اردک ِ زشت!باورت شد که تو را شهزاده ی ِ قوها کشیدم؟بعد از این خوش باش با او، میروم از خاطراتت خاطرت  آســوده باشد  از خیالت  پا کشیدم. آنکس که مرا کراش خود پندارد، کفرش به کنار عجب کراشی دارد الهی شمع بشی پروانه شم دورت بگردم... بعدش فوتت کنم خاموش بشی هرهر بخندم:)🖤🚶‍♀️️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز