2777
2789
عنوان

دلم تنگ شده..

139 بازدید | 10 پست

دو ماهه کات کردیم 

بعد از اون هیچ سراغی ازم نگرفت و حرف نزده باهام 

هرروز پس ذهنم یادش هستم ولی جوری نیست ک اذیت کننده باشه 

اما امروز دلم تنگ شده ناراحتم 

چرا رفت چرا بعدش اصلا حرفی نزد..چطور تونست واقن

:)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وارد اینجور رابطه ها نشین که صدمه نبینین.

بهش فکر نکنین به مرور درست میشه

دروغه که همه مردا خائنن.دروغه که همه دهه هشتادی ها هیولان.دروغه که همه دختر پسرای مجردتو زندگیشون رابطه نامشروع داشتن.دروغه که همه مردم بی دین شدندروغه که....لطفا این کلمه همه رو از صحبتامون حذف کنیم چون یه تهمت بزرگه که به اکثریت جامعه وارد میکنیم.باور کنیم پشت بعضی از این کاربری ها دشمنامون نشستن کسایی که میخوان قبح یه سری از کارهای حرام بریزه.کسایی که دوست دارن خودتحقیری تو وجودمون نهادینه بشه.کسایی که دوست دارن ناامید و افسرده بشیم.کسایی که هرزگی رو تایید میکنن. کسایی که دوست ندارن ماها پیشرفت علمی و هنری داشته باشیم.کسایی که دوست ندارن خانواده ایرانی شاد باشه. کسایی که دوست دارن ذهنمون پر بشه از فکرهای پوچی مثل خیانت،دوستی دختر و پسر،طلاق،رابطه نامشروع،خوردن حرام،توجه به ظاهر در حدی که باطن و شرافتمونو فراموش کنیم.به آدم هااعتماد کنیدولی نه تو مجازی😉تاپیک سیاست رفتار با همسر رو حتما بخونین توی بهبود رابطتون کمکتون میکنه❤
خیلی ممنون از راهکارت

😅تیکه بود؟

بالاخره چند روز دیگه حالتون خوب میشه و ممکنه دوباره وارد همچین روابطی بشین و امروزو فراموش کنین.برای همین گفتم که کلا از اینجور روابط بیاین بیرون چون هیچ سودی نداره

دروغه که همه مردا خائنن.دروغه که همه دهه هشتادی ها هیولان.دروغه که همه دختر پسرای مجردتو زندگیشون رابطه نامشروع داشتن.دروغه که همه مردم بی دین شدندروغه که....لطفا این کلمه همه رو از صحبتامون حذف کنیم چون یه تهمت بزرگه که به اکثریت جامعه وارد میکنیم.باور کنیم پشت بعضی از این کاربری ها دشمنامون نشستن کسایی که میخوان قبح یه سری از کارهای حرام بریزه.کسایی که دوست دارن خودتحقیری تو وجودمون نهادینه بشه.کسایی که دوست دارن ناامید و افسرده بشیم.کسایی که هرزگی رو تایید میکنن. کسایی که دوست ندارن ماها پیشرفت علمی و هنری داشته باشیم.کسایی که دوست ندارن خانواده ایرانی شاد باشه. کسایی که دوست دارن ذهنمون پر بشه از فکرهای پوچی مثل خیانت،دوستی دختر و پسر،طلاق،رابطه نامشروع،خوردن حرام،توجه به ظاهر در حدی که باطن و شرافتمونو فراموش کنیم.به آدم هااعتماد کنیدولی نه تو مجازی😉تاپیک سیاست رفتار با همسر رو حتما بخونین توی بهبود رابطتون کمکتون میکنه❤
قوی باش کم کم فراموشش کن باید با خودت کنار بیای  به نبودنش چون الان که روزای سختتو داری میگذرو ...

اصن نمیخوام برگرده ولی دوست داشتم ی بار پیام بده حالی بپرسه اما اون رفته برا همیشه انگار 

:)
اصن نمیخوام برگرده ولی دوست داشتم ی بار پیام بده حالی بپرسه اما اون رفته برا همیشه انگار 

درکت میکنم برا من یه ساله میگذره اما بشین با خودت فکر کن اگه پیام بده اخرش ک چی.... 

همین تورا بس که من دیگر تو را آنطور که میدیدم نمیبینم... 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خانمی

_arash_ | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز