بینیم خیلی داغونه نیاز به عمل داره تا حالا میگفتم ولش کن همینجوری هم خوشگلم ولی جدیدا خواهرم عمل کرده بدجوری افتادم تو فکرش حس میکنم همه مقایسه میکنن مارو فقط کمکی ندارم نمیدونم بدون کمک از پسش برمیآم یا نه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
سختیش اینه که فقط با دهن نفس میکشی و گلوت خشک میشه و بخاطر بیهوشی یکم سر گیجه داری و گرنه هیچی مثلا درسته نمیتونی عینه بقیه روزا به خونه زندگیت برسی ولی در حدی هست که بتونی بری دستشویی و یه غذا رو گرم کنی بخوری