2777
2789
عنوان

کیت تخمک گذاری

2890 بازدید | 12 پست

سلام دوستان کیت تخمک گذاری مثبت باشه باید اقدام کرد یا چند ساعت بعد از مثبت شدنش؟ آخه من سه روز متوالی از کیت استفاده کردم مثبت بود و اقدام کردم آخرین دفعه امروز ظهر کیت زدم مثبت بود و اقدام کردم امشب کیت زدم منفی بود منظورم یک هاله پررنگ بود 

میخوام بدونم دقیق چ موقع تخمک آزاد میشه؟ زمانی ک کیت دو خط پررنگه؟ یا الان ک کیت ی خط کمرنگ داره یعنی آزاد شده؟ 

منم لایک کنید دخترا

📌وقتی به داشتن اعتماد بنفس عادت نداشته باشی اعتماد بنفس بنظرت نوعی مغرور بودنه📌وقتی همیشه منفعل بودی قاطع بودن مثل خشونت به نظرت میاد📌وقتی عادت نکردی نیازهات فراهم بشه اولویت دادن به خودت برات مثل خودخواهیه📌اینو گفتم که بدونی دایره ی امن تو همیشه معیار خوبی برای رفتارت نیست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دوستان.من ۳ ماه پیش رابطه داشتم.بعد از رابطم توی این ۳ ماه ۳ سری رو پریود شدم ولی همیشه۳ روز میشدم اینسریا دو‌ روزشدم.ک البته خون همرابا لخته بود.سری اول ک پریود شدم چون مدتش کم بود رفتم سونو دادم ک میشه گفت یک ماه از رابطم سونو دادم ک گفتم شاید زود رفتم برای همین ۴۰ روز بعد رابطم ازمایش خون بتا دادم و منفی بود.باوجود اینا میشه باردار بود؟

اگه دو خط انداخت یکی کمرنگ یکی پر رنگ یعنی زمان تخمک گذاری نزدیکه 

اگه دو خط پر رنگ شبیه به هم انداخت تاکید می‌کنم تقریبا شبیه به هم یعنی روز تخمک گذاری هست و تا ۲۴ ساعت آینده آزاد میشه 

اگه هم یه خط انداخت یعنی از زمان تخمک گذاری تون دور شدین ولی در کل از من میشنوین کاری به کیت نداشته باشین سعی کنید یه روز در میون یا دو روز درمیون نزدیکی داشته باشین و زندگی تون رو بگذرونید و به این‌ چیزا فکر نکنید تا موعد پریود 

اگه دو خط انداخت یکی کمرنگ یکی پر رنگ یعنی زمان تخمک گذاری نزدیکه  اگه دو خط پر رنگ شبیه به هم ...


عزیزم شرمنده میپرسم شما اقدام هاتون چطوری بود؟ یعنی شما هم یک شب درمیون یا دو شب درمیون اقدام داشتید؟

 (چون نی نی تون پسر میپرسم)

🧸🤎

عزیزم شرمنده میپرسم شما اقدام هاتون چطوری بود؟ یعنی شما هم یک شب درمیون یا دو شب درمیون اق ...

من کلا به بارداری فکر نمیکردم و زندگیم رو داشتم کاملا بیخیال بودم فقط جلوگیری نداشتم البته در شرایط عادی ما همیشه هفته ای سه بار رابطه داشتیم چه زمانی ک تصمیم به بچه نداشتیم چه ماه اقدام


ولی اگه جنین پسر میخواین تعیین جنسیت کنید جواب میده

عزیزم شرمنده میپرسم شما اقدام هاتون چطوری بود؟ یعنی شما هم یک شب درمیون یا دو شب درمیون اق ...

البته ناگفته نمونه من ۶ ماه اقدام بودم و خیلی تلاش کردم ورزش و تغذیه خوب داشتم و مکمل میخوردم حتی عکس رنگی هم دادم مشکلی نبود دقیقا ماه آخر ک جواب گرفتم خیلی بیخیال بودم آمپول زدم تخمکم آزاد نمیشد ولی داروی هورمونی اصلا نخوردم خودش رشدش خوب بود و وقتی آمپول زدم به بارداری اصلا فکر نکردم و کلا بیخیال شدم دیگه سرگرم خریدهای عید شدم دیگه جواب گرفتم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز