2777
2789
عنوان

این چه رسمیه

461 بازدید | 24 پست

مگه بعد از عقد خانواده داماد نباید خانواده عروسو دعوت کنن؟

من تو عقدم الان فقط یه بار شام دعوت شدم اونم تنهایی

بنظرتون به شوهرم بگم رسممون اینجوریه؟؟

خداوندا شبم را روز گردان...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دعوتت کردن یا خودت رفتی بهت هدیه پاگشا دادن یا نه

معبودم ... 🤲ای راهگشا در تاریکی ها...با کلید اجابتت ...قفل های درونم را باز کن...با تو که باشم، در جاده های تردید،...دستان توانای تو را میبینم ...قلبم در آسمان عشقت ...به پرواز در می آید واز شراب شیرین عرفانت مینوشم ..با تو در آغوش کرامتت ...ساکن میشوم ...با تو هیچ جاده ی پر پیچ و خمی وجود ندارد ...با تو دلم به عطر یاس های برکتت معطر میشود ...تو در جاده های خشکسالی ...تشنگی ام را به برکت نگاهت سیراب میکنی ...خدایا ! هر لحظه شکرت که کنارم هستی و مرا به غیر از خود وا نمیگذاری .

ماهم اینجوریم بعد عروسی فقط عروس دعوت شام‌ میکنیم

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

خب بستگی داره رسم چی باشه 

الان ما شمالیا رسم داریم خانواده عروس خانواده داماد رو دعوت کنه و همینجور برعکس ولی یا بعد عقدیا بعد عروسی  

ولی تعداد مهمون و نوع غذا و اینا سلیقه ای هست 

اره بگو همه رسماشون مثل هم نیست 

ما فقط بعد از بله برون دعوت کردن که در واقع بریم وضع و زندگیشون ببینیم بعد از عقد رسم نداریم 

تو یادت نیست ولی من خوب به یاد دارمبرای داشتنت  دلی  را به دریا زدمکه از آب می ترسید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792