2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

موافق نیستم.

یک نفر میاد حرف های بدی به من میزنه حالا به هر دلیلی 

اگر من هم مثل خودش برخورد کنم 

اونوقت اون موفق شده.

چرا؟

چون آرامش من رو گرفته 

ادبیات رو عوض کرده 

حال من رو هم بد کرده.

پس خوشحال میشه و از خوراکی که درست کرده میخوره!

صدای آب اندوهگین به گوش می‌رسد، بحران آب را جدی بگیریم.
مخالفم  شاید یکی مث حیوون رفتار کرد باید منم آبرو خودمو ببرم ؟؟

نه گلم 

مثلا فرض کن تو خانواده تون ، مثلا خواهرت بهت بدی می‌کنه 

یاپشت سرت حرف میزنه 

اونوقت آیا مقابل هستی باهاش ؟؟

بوی نم بارون 😍🌧️☔

هردو موردش و قبول دارم

با بعضیا مثل خودشون تا میکنم چون میدونم اینجوری بهتر حالیش میشه

با بعضیا می‌گذرم و رد میشم چون میدونم شعورش همونقدر و مقابله به مثل فایده نداره و کارش از روی نادونی و نفهمیشه

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم                       ایام ب کامتون سلامتی همراهتون  لبخند رو لباتون  حل بشه مشکلاتون   برسین ب ارزوهاتون  
من موافق نیستم نمیشه بخاطر ی آدم بیشعور منم بیشعور بشم در هر حالتی آدم باید خود واقعیشش باشه

نه گلم 

مثلا فرض کن تو خانواده تون ، مثلا خواهرت بهت بدی می‌کنه 

یاپشت سرت حرف میزنه 

اونوقت آیا مقابل هستی باهاش

بوی نم بارون 😍🌧️☔
نه گلم  مثلا فرض کن تو خانواده تون ، مثلا خواهرت بهت بدی می‌کنه  یاپشت سرت حرف میزنه&nbs ...

ببین گلم با این طور آدما رفت و آمد نکنی بهتر هم اعصابت آروم هم ی آدم بی فرهنگو از زندگیت حذف کردی 

ببین گلم با این طور آدما رفت و آمد نکنی بهتر هم اعصابت آروم هم ی آدم بی فرهنگو از زندگیت حذف کردی&nb ...

اخه گلم خواهر آدم خیلی وقتا باهاشرو در روهستم دیگه 


بوی نم بارون 😍🌧️☔
نه گلم  مثلا فرض کن تو خانواده تون ، مثلا خواهرت بهت بدی می‌کنه  یاپشت سرت حرف میزنه&nbs ...

خب من مث خودم رفتار میکنم خوشم نمیاد مثلا خیلی پیش اومده با حرفاشون دلمو شکوندن منم کلی حرف میتونستم بزنم یا جوابشونو بدم ولی ندادم چون دلم نمیخواد دل کسی رو بشکنم 

خب من مث خودم رفتار میکنم خوشم نمیاد مثلا خیلی پیش اومده با حرفاشون دلمو شکوندن منم کلی حرف میتونستم ...

بعنی حتی باهاش سرد هم برخورد نمیکنی ؟

بوی نم بارون 😍🌧️☔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز