2777
2789
عنوان

اگ تنها باشی

143 بازدید | 23 پست

بنایی و بازسازی خونه چقد سخته وقتی ی زن تنها باشی همه میخان سرت کلاه بزارن 

با شکایتم ۶ماه طول میکشه اگ طرف محکومم بشه باز تا بیاد درست کنه دوباره خ زمان میبره 

کابینت کار آوردم تا فهمید تنهام و ی پام شهرستان کناری دانشگاه ی پا شهر خودم 

سواستفاده کرد کارم ماستمالی کرد پولش گرفت رفت حالا دیدم خ جاهاش انجام نداده مث آبکاری ونصب سینک و گار 

حتی فارسی بر بالای کابینت هارو برعکس زده 🤦‍♀️

 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اشنا نداری تو این کار باشه؟ 

ن کسی رو ندارم دلم گرفته الان فعلا داداش خواستگارم همسایمونه دلش سوخته خودش واس نصب آبگرمکن پیگیری کرد زنگیده نصاب شرکت هی پیچوندتش مامانم زنگید مامانمم پیچونده از قبل عید آخر پسره رفیقش آورد نصاب بود  نصبش کردن ولی گارانتی موند 

آقاهه میگفت باید ۵۰۰بدین تا بیام درحالیک شرکت ک نباید پول اضافی بگیره 

 
جایی نیست بتونی شکایت کنی مثل اتحادیه

پرسیدم طول میکشه اخرم محکوم بشه ک اتحادیه معمولا محکوم نمیکنن چندماه طول میکشه 

انقد کابینت کاره نامرد بود خودش ناقص درست کرده بعد گفت ۳۰۰پول کرایمو بده تا بیام ببینم کجاشو میگی 

 
چه بی رحمن بعضیا آره زن ستیزی این مدلی زیاد دیدم

تا ی زن تنها ببینن یا پیشنهاد کثافتکاری میدن یا پولی سرآدم کلاه میزارن 

پارسال یکی آوردم کاغذ دیواری کنه تو تلگرام مزاحمم شد کارشو نصفه ول کرد باز یکی دیگرو بیارم از نو پول میگیرن چون نصفه و کثیف ول کرده 

ربطی هم ب حجاب نداره من مانتویی با حجابم موهام تویه آرایشم نمیکنم کاشت ناخن و لاک و فلانم ندارم 

فقط تنهام 

 
تا ی زن تنها ببینن یا پیشنهاد کثافتکاری میدن یا پولی سرآدم کلاه میزارن  پارسال یکی آوردم کاغذ ...

الهی بگردم🫂

درک می کنم نزدیک به شش ماه تنها زندگی کردم

نیلوفر🪷 و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها. ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند. ✍️مولانا جلال الدین بلخی

مامانم بنایی کرد همیشه مینالید بنایی سخته آدم پیر میشه ولی بابام بالا سرش بود کسی مزاحم نمیشد 

من پول کاشی و سرامیک و فلان دارم ولی وقتی میگن بیایم ببینیم میبرمشون تو خونه ک نگاه کنن و مصالح و غیره حساب کنن تنهام نوع نگاهشون میفهمم خ خ حس بدی پیدا میکنم بجز هیزی گاهی یجوری نگاه میکنن ک عه اینو ببین بی کس و کاره 💔

 
💔دلم میخواد مرد بودم اینجور وقتا محتاج کسی نمی‌شدم 

ولی من دلم نمی خواد مرد باشم

دوست دارم بقیه یه کم انسان باشن و از تنها بودن یه زن سواستفاده نکنن

نیلوفر🪷 و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها. ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند. ✍️مولانا جلال الدین بلخی

پرسیدم طول میکشه اخرم محکوم بشه ک اتحادیه معمولا محکوم نمیکنن چندماه طول میکشه  انقد کابینت کا ...

من تهرانم شکایت کردم سریع پیگیری کردن طرف اومد جنسشو برد پولمو پس داد اونم‌ میگفت کرایه بده بفرست یه دست دیگه برات بزنم بفرستم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز