مال من اندازه. ی پرتقال بود ولی حواست باشه عفونت نگیره اصلا ک دوباره باید جراحی بشه
من بعد اینکه پانسمان باز میکردم میرفتم حموم مامانم داخلش با آب گرم میشست بعدش دو ساعت بزار هوا بخوره بعدش پانسمان کن
من ی اسپره دکتر برام نوشته بود بعد اینکه پرستار با سرم ...شستشو میداد اونو میزد بعدش دیگ گاز میذاشت