2777
2789
عنوان

کیست مویی

| مشاهده متن کامل بحث + 4904 بازدید | 77 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منظورم اینه که واسه تو برجستگی داشت یا مثل من زخم بود؟

شوهر منم درد نداشت.زود رفت دکتر و عمل کرد قبل از اینکه عفونت شدید بکنه.عملش خیلی راحت تر از کسایی بود که دیرتر عمل کرده بودن

شوهر منم درد نداشت.زود رفت دکتر و عمل کرد قبل از اینکه عفونت شدید بکنه.عملش خیلی راحت تر از کسایی بو ...

دقیقا وقتی اولش باشه عمل کنی خیلی راحت هست مال منم اولش بود ک رفتم عمل کردم 

شماهم علائمتون مثل من بود؟ بدون درد ،فقط خونریزی و زخم؟

اره عزیزم من اول ک رفتم سرویس فک کردم پریود شدم بعد دیدم موقع نشستن هم خیلی دارم اذیت میشم  بعد ک نگاه کردم دیدم ی حفره کوچیک پشت وسط خط باسنم هست دیگ رفتم دکتر گفت هر چی زودتر عمل کنی راحت میشی 

ولی اندازه ی پرتقال از پشتم گوشت برداشتن ها س ماه طول کشید تا خوب بشم کباب شدم 

اره عزیزم من اول ک رفتم سرویس فک کردم پریود شدم بعد دیدم موقع نشستن هم خیلی دارم اذیت میشم  بعد ...

و هر. روز هم باید پانسمان کنی تا زخم بسته بشه و گوشت بگیره اونجا پر بشه چون بخیه ک نمیزنن

وااای بدبخت شدم🤦 نمیشه بدون جراحی؟

نه تنها راه خوب شدنش جراحی  موقعی ک من عمل کردم ی نفر دیگه هم عین من بود ولی گذاشته بود چند سال بگذره بعد عمل کرده بود ولی فک کن تا استخون لگنش دیده میشده 

سلام شوهر من بیست روزه کیست مویی عمل کرده .تا کی باید توش گازاستریل بذارم؟

من هر روز پانسمان عوض میکردم شستشو میدادم تا سه ماه هر روز تا اینکه دوتا لبه بهم چسبید و گوشت گرفت فقط بهش بگو زیاد بشینه زودتر خوب میشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز