2777
2789
عنوان

دوست عزیزم

313 بازدید | 13 پست

@hosna92 عزیزدلم تاپیکت قفل بود نتوستم تشکر کنم از این همه محبتت عزیزم


ممنونم

 خودت فرشته ای عزیزم

خیلی خیلی ممنونم‌که اینقدر مهربونی دوست گلم🤗


از خدا برات بهترین ها رو میخوام😘

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزمی 💞💞💞💞


من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

سلام عزیزم، خیلی از تاپیکاتو خوندم، نمیدونم مشکل و بیماریت چیه، ان شاء الله که به زودی لباس عافیت بپوشی، 

من اگه جای شما بودم شاید خیلی بیشتر انگیزمو از دست میدادم ولی خب اینجور مواقع بقیه باید بهمون تلنگر بزنن.... 

یه خانومی هست توی خیاط خونه حرم حضرت معصومه خادم افتخاری هستن،. شاید باورت نشه ولی یه دستش رو از آرنج نداره نمیدونم حادثه ای براش پیش اومده یا مادرزادی اینطوره ولی چیزی که جالبه با همون دست چندین لایه پارچه رو نگه میداره و با دست سالمش تعداد بالایی پارچه برش میزنه سرعت عملش هم بالاست، با همون دست میره پشت چرخ صنعتی میشینه و چادر میدوزه! من خودم خیاطم، وقتی میخوام خیاطی کنم باید حالم اوکیه اوکی باشه تازه کلی هم نازو ادا و خستگی دارم اون خانوم واقعا ماشاءالله همت بالایی دارن، 

حالا این همه رو گفتم تا بهت بگم که از ((نه)) گفتن به بیماری و نقص تا برگشت به یه زندگی آروم فقط یه اراده لازمه.... سلامتی و سن و این چیزا بهونه ست... باید خودت انتخاب کنی که میخوای چجوری زندگی کنی، همش به غم و غصه بگذره یا یه یاعلی بگی دست روی زانوت بذاری بلند بشی با تمام وجودت و زندگیتو زیبا کنی تا بیشتر از همه خودت لذت ببری... 

نمیدونم براچی... باتوخوبه همه چی!!  
سلام عزیزم، خیلی از تاپیکاتو خوندم، نمیدونم مشکل و بیماریت چیه، ان شاء الله که به زودی لباس عافیت بپ ...

کاش میتونستم

خیلی تلاش کردم ولی تو وجودم نیست😔

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

به زیبایی های زندگیت فکر کن انگیزه ایجاد کن برای خودت، نمیدونم مشاوره برو

وقتی حالم بده زیبایی نمی بینم ولی میدونم هست

ممنونم از محبتت عزیزم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792