2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ممنونم برام دعا کنید🌼❤️

حتمااا غصه نخور شاد باش😍

یه دختر اردیبهشتی خوش ذوق هستم🎀🩷 بجای آدمها،ستاره💫🦋 آرزوهاتو دنبال کن🥹اگه امضامو دیدی برای قبولی ژنتیک پزشکیم دعاکن باشه؟تیر کنکورمه🥹

ای بابا عزیزم منم ۲۵ سالمه صدتا مریضی دارم همش ام از بابام به ارث بردم🤦🏼‍♀️ غصه شو نخور میگذره برو ...

منم همش ازمامانم

دوتاخواهردارم اوناهیچیشون نیست،البته خداروشکر

سرمن مامانم خیلی سختی کشیده توزندگیش واسه همونه،خیلی هم عصبی ام

میکاپ آرتیست مشهد_mua

متاسفم برات که بدون هیچ اطلاعاتی جو میدید و انرژی منفی

چ انرژی منفی؟؟؟؟ ازت سوال کردم .انشالا خوب بشی.

من جو ندادم ب نوشتم دقت کنی با علامت سوال.هرجور مایلید  فکر کنید

  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بحرفیم

0__آرامش__0 | 49 ثانیه پیش
2791
2779
2792