fzloa مدیر عضویت: 1398/09/16 تعداد پست: 6326 عنوان تو۲۲ سالگی😔😔😔😔😔 | مشاهده متن کامل بحث + 510 بازدید | 24 پست عمل کیسه صفراانجام دادمحالاهم بواسیردارم😭 میکاپ آرتیست مشهد_mua 1402/01/09 | 00:38 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fzloa مدیر استارتر عضویت: 1398/09/16 تعداد پست: 6326 بیماری سرطان؟ من خون هستم نه معده دردهای شدید که هرموقع شب یسره زیرسرم وآمپول میکاپ آرتیست مشهد_mua
fzloa مدیر استارتر عضویت: 1398/09/16 تعداد پست: 6326 بیماری سرطان؟ من خون هستم عزیزم!خاله منم داشت خوب شد،نگران نباش انشالله کامل خوب میشی میکاپ آرتیست مشهد_mua
نیلوفر۷۷۷ عضویت: 1401/12/26 تعداد پست: 261 کمک به هضم چربی مثلامن قبل برداشتنش حالتم معده دردشدیدبود که میزدبه تخت پشتم ونفسم بالانمیومد ومیبر ... امیدوارم سلامتیت رو بدست بیاری 🌷
الهام2325 عضویت: 1398/07/09 تعداد پست: 11905 ممنونم برام دعا کنید🌼❤️ حتمااا غصه نخور شاد باش😍 یه دختر اردیبهشتی خوش ذوق هستم🎀🩷 بجای آدمها،ستاره💫🦋 آرزوهاتو دنبال کن🥹اگه امضامو دیدی برای قبولی ژنتیک پزشکیم دعاکن باشه؟تیر کنکورمه🥹
azar__dokht عضویت: 1401/04/28 تعداد پست: 461 عزیزم! خاله منم داشت خوب شد،نگران نباش انشالله کامل خوب میشی انشاالله..❤️🌼
fzloa مدیر استارتر عضویت: 1398/09/16 تعداد پست: 6326 ای بابا عزیزم منم ۲۵ سالمه صدتا مریضی دارم همش ام از بابام به ارث بردم🤦🏼♀️ غصه شو نخور میگذره برو ... منم همش ازمامانمدوتاخواهردارم اوناهیچیشون نیست،البته خداروشکرسرمن مامانم خیلی سختی کشیده توزندگیش واسه همونه،خیلی هم عصبی ام میکاپ آرتیست مشهد_mua
ftiiiiim عضویت: 1401/10/04 تعداد پست: 6099 میگن دیگه بواسیرخوب نمیشه فقط دردش کمترمیشه منم دارم فکر کنم ولی چیز خری نیس.من روم نمیشه ب کسی بگم یا دکتر برم
azar__dokht عضویت: 1401/04/28 تعداد پست: 461 ولی وای خونت سم تولید میکنه؟؟؟ متاسفم برات که بدون هیچ اطلاعاتی جو میدید و انرژی منفی
ftiiiiim عضویت: 1401/10/04 تعداد پست: 6099 متاسفم برات که بدون هیچ اطلاعاتی جو میدید و انرژی منفی چ انرژی منفی؟؟؟؟ ازت سوال کردم .انشالا خوب بشی.من جو ندادم ب نوشتم دقت کنی با علامت سوال.هرجور مایلید فکر کنید