یادمه من داشتم التماسش میکردم که فقط علی نمیره،بارون میومد میگفتم خدایا قسمت میدم به این بارون داداشم نمیره فقط نفسشون نگیر،نمیدونستم ۴ ۵ ساعته که مرده😭😭😭😭همش ازش گله میکنم میگم وقتی بهت التماس کردم خودت دلت برام نسوخت که داداشمو بردی😭😭😭😭پشیمون نشدی که عزیزمو بردی وقتی حالمو عجز و ناله هامو دیدی😭😭😭😭