2777
2789
عنوان

پریودییی😩😩

737 بازدید | 15 پست

خانوما من تایم پریودیمه میخوام سریع پریود شم امروز فردا چی بخورممم بشم جواب بده زود؟ زردچوبه و چای زعفرون رو امتحان کردم هروز فایده نداشته چی بخورم سریع بشم 

آبغوره

قرص جوشان ویتامین سی

دمکرده‌ی زیره

دختر قشنگم👩تحصیلاتت📚شغلت🗂پولت💶هیچوقت تصمیم نمیگیرن یه روز صبح بیدار شن و تو رو رها کنن و برن...بچسب به آرزوهات💞💞باور کن پسرا جایی نمیرن😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چایی زنجبیل

 برای ظهور امام زمان(عج)صلوات بفرستید ، اگر فرستادین قلب سبز برام بفرستید تا دلشاد بشم💚تو تاپیک های صلوات تگم کنید حتی باشه یه دونه صلوات می‌فرستم براتون 💚 التماس دعا 💚امیدوارم همتون به حاجتاتون برسید 💚

چای زعفرون برای پریودی سریع تاثیر داره مگع؟

منمننکننمیتونیبخونیش😂 چرا باید غصه ی دنیا رو بخوریم؟👇 دنیایی که همش اشتباهیه! کولر گازی با برق کار میکنه، ارّه ی برقی با بنزین! خواجوی کرمانی مالِ شیرازه، صائب تبریزی در اصفهانه، اونوقت ستار همدانی مالِ تبریز!! هفت تیر، شش تا گلوله داره! هزار پا شصت تا پا!! هیچ عطاری، عطر نمیفروشه، و هیچ قهوه خانه ای قهوه!! تازه هیچکس در دنیا، چایی رو با قاشق چای خوری نمیخوره!! چای سبز، زرده! چای سیاه، قرمز! جعبه سیاه هواپیما نارنجیه، آچار فرانسه مالِ انگلیسه!!! خب اینا که همش اشتباهیه!! چرا باید غصه ی دنیای اشتباهی رو بخوریم؟ (برگرفته از رضا رشیدپور🌸🌱) اسم و پروفایلم فانه😂🥲، فقط برای اینکه تویی که اسم و پروفایلمو دیدی لبخند روی لبت بیاد و یاد قدیما بیوفتی:))❤️ خدایی واسم سواله! کاربری هزارُمتون باشه، صدبار تعلیق شده باشید، از سال ۱۲۰۰ اینجا عضو باشید، چه سودی داره واستون؟😐 چیزی بهتون هدیه میدن؟ مدال طلا داره؟😂😐

یا اگرم چایی زنجبیل شنیدم فک میکنم میگن خوب نیس ولی من میخورم 

 برای ظهور امام زمان(عج)صلوات بفرستید ، اگر فرستادین قلب سبز برام بفرستید تا دلشاد بشم💚تو تاپیک های صلوات تگم کنید حتی باشه یه دونه صلوات می‌فرستم براتون 💚 التماس دعا 💚امیدوارم همتون به حاجتاتون برسید 💚
مبگن داره ولی من خوردم نشدم

آخه من دیروز تو چاییم یکم زعفرون دم کرده ریختم‌ خوردم

ماه قبل ۱۶ ام شده بودم ولی امروز شدم😐💔

یعنی بخاطر اونه؟

منمننکننمیتونیبخونیش😂 چرا باید غصه ی دنیا رو بخوریم؟👇 دنیایی که همش اشتباهیه! کولر گازی با برق کار میکنه، ارّه ی برقی با بنزین! خواجوی کرمانی مالِ شیرازه، صائب تبریزی در اصفهانه، اونوقت ستار همدانی مالِ تبریز!! هفت تیر، شش تا گلوله داره! هزار پا شصت تا پا!! هیچ عطاری، عطر نمیفروشه، و هیچ قهوه خانه ای قهوه!! تازه هیچکس در دنیا، چایی رو با قاشق چای خوری نمیخوره!! چای سبز، زرده! چای سیاه، قرمز! جعبه سیاه هواپیما نارنجیه، آچار فرانسه مالِ انگلیسه!!! خب اینا که همش اشتباهیه!! چرا باید غصه ی دنیای اشتباهی رو بخوریم؟ (برگرفته از رضا رشیدپور🌸🌱) اسم و پروفایلم فانه😂🥲، فقط برای اینکه تویی که اسم و پروفایلمو دیدی لبخند روی لبت بیاد و یاد قدیما بیوفتی:))❤️ خدایی واسم سواله! کاربری هزارُمتون باشه، صدبار تعلیق شده باشید، از سال ۱۲۰۰ اینجا عضو باشید، چه سودی داره واستون؟😐 چیزی بهتون هدیه میدن؟ مدال طلا داره؟😂😐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز