2777
2789
عنوان

رفتار دوستم

94 بازدید | 3 پست

سه روز بعد عید زنگ زدم عید تبریک بگم بعد اشغال کرد نوشت زیر سرمم امروز یکی دیگه از دوستام گفت خبر داشتی فلانی از قبل عید کار پیدا کرده و میره سرکار گفتم نه الان زنگ زدم دوباره رد تماس زد میخواستم بهش تبریک بگم از اون موقعی که باردار شدم باهم میرفتیم کلاس رانندگی هی گفت بچه میخوای چیکار منم ناراحت میشدم منم خودم نویسنده ام و تو خونه کار میکنم حسادت کار اونو نمیکنم یا چشمام شور نیست اونو چش بزنم و در توانم نیست کار بیرون از منزل کمرم مشکل داره  ولی واقعا موندم باهاش ارتباط داشته باشم یا نه 

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه دیگه واضحه که قطع ارتباط کن اینا عدم عزت نفس دارن اینطوری خودشونو نشون میدن ولش کن

همون یکبار نگفت مبارکه و اینا الان این دوستم زنگ زد خیلی تبریک گفت ولی اون از همون اول گفت تو بچه ای میخوای چیکار بچه ۲۴ سالمه احساس میکنم الانش هم دیره واسه بچه

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز